Lida Hamar Paladin: “Savjet koji mi uvijek izmami osmijeh na lice je – bit će sve u redu!”

Lida Hamar Paladin je direktorica hrvatske agencije Hamar Media. Agencija djeluje u području marketinga, promocije i odnosa s javnošću, a iskustvo koje je Lida stjecala kroz mnogobrojne projekte, festivale, koncerte, turneje i evente, primjenjuje i u osmišljavanju i realiziranju vlastitih projekata agencije.

Završila je Fakultet političkih znanosti – smjer novinarstvo, u Zagrebu. U ovom poslu je već 13 godina i iza nje je veliki broj odrađenih projekata. Blogerica je na portalu Večernji.hr.

Osim velikog broja tvrtki sa kojima surađuje kao njihov službeni PR, agencija Hamar Media drži pod svojim okriljem široku paletu izvođača različitih glazbenih žanrova o čijim pjesmama posebno brine kroz promociju, marketing i medijske aktivnosti. Upravo iz tog razloga, agencija je osmislila platformu, servis Playout Music Service, koja bi korisnicima trebala omogućiti lakše praćenje novosti izvođača, aktualnih singlova, organizaciju radijskih premijera, bazu aktualnih pjesama te novosti o pojedinim izvođačima na centralnom mjestu.

Playout Music Service je platforma koja je namijenjena prvenstveno urednicima sa radio postaja i izvođačima sa kojima agencija surađuje, a stvorena je sa ciljem da osigura centralni i uniformirani pristup informacijama vezanim za pjesme, izvođače i autore. S obzirom da kroz agenciju Hamar Media godišnje prođe oko pedeset novih pjesama, zaključujemo da je ovaj servis izuzetno bitan kako bi olakšao te unaprijedio suradnju sa radio postajama, piše Media Marketing.

Platforma je predstavljena početkom lipnja ove godine, a već sada ima preko više od 100 registriranih radio postaja, koje su svakodnevno aktivne na stranici, te bilježi redoviti porast. Korisnici su radio postaje iz Hrvatske, Slovenije, Bosne i Hercegovine, Srbije, nekoliko iz Crne Gore i Makedonije. U ova četiri mjeseca, preko servisa je predstavljeno čak 40 pjesama.

Što je sve Hamar Paladin rekla u intervjuu za Media Marketing, možete pročitati u nastavku.

U komunikacijskoj ste industriji zato što volite taj posao ili zato što jednostavno nešto morate raditi?

Mislim da ne bi dugo izdržala baviti se nekim poslom koji ne volim. Volim adrenalin koji osjećam svaki dan, volim se buditi s novim idejama, volim dinamiku, organizaciju i komunikaciju sa različitim ljudima, različitih profesija, osjećaj stvaranja, kreiranja. I kad na kraju za svoj rad dobiješ pozitivnu reakciju, bilo publike – bilo klijenta koji te je prepoznao kao kvalitetnog suradnika, to je ono čemu svi težimo. Velika je sreća da čovjek može raditi ono što želi i što mu odgovara.

Pišete svoj blog na stranici Večernjeg lista. Što vas je opredijelilo za blog i kakvi su rezultati? O čemu pišete?

U svijetu je sve više i više popularno imati svoj blog, kao dodatno mjesto promocije, ali i mjesto na kojem ljudima možete otkriti malo veći dio sebe. Uz osobni Facebook, ali i onaj službeni agencije Hamar Media, aktivna sam i na Instragramu, a pisanje bloga mi se učinilo kao nešto novo i zanimljivo. U suradnji saVečernji.hr krenula sam i u tu pustolovinu i veseli me kada mi se ljudi jave jer su se poistovjetili sa nekim mojim tekstom. Iako je to službeni blog agencije, pišem ga sama kroz neki moj kut gledanja kao mlade poslovne žene. Stil pisanja je opušten, nije u strogim okvirima i pravilima i možda je baš zato i zanimljiv. Na njemu povezujem sve svoje dnevne aktivnosti i događaje koji me prate i koji su meni zanimljivi ali sve s predznakom ‘poslovno’.

Što mladi lideri trebaju naučiti i neizostavno usvojiti od svojih starijih kolega?

Kao što mislim da je bitno osluškivati i pratiti nove trendove i svakako ići u korak sa svim novitetima koje nam tržište postavlja svaki dan, isto tako mislim da je jako bitno prihvaćati znanja i dobronamjerne ideje od naših starijih kolega, koji iza sebe imaju životnu školu, ali i iskustvo. Smatram da čovjek u svom poslu može biti uspješan ako poveže to dvoje. Zašto ne usvojiti neki savjet ako ti se pruži.

MEDIA MARKETING: Možete li se prisjetiti nekog savjeta kojeg vam je se pružio neko od starijih kolega, a da ste ga poslušali i da vam se isplatilo?

Imala sam sreće da sam bila okružena iskusnim starijim kolegama koji su mi tijekom godina postali i prijatelji. Imala sam priliku učiti na njihovim projektima, ali i pratiti i analizirati ponašanje možda i u nekim kriznim trenucima. Možda jedan savjet koji mi uvijek izmami i osmjeh na lice je – Sve će biti u redu. Ali to je stvarno istina jer koliko god se ti trudio u nekom projektu, nekoj organizaciji, tu i tamo bude nepredvidivih situacija i tu se jednostavno treba znati snaći. Ali sve nekako uvijek dođe na svoje. I to me vodi do još jednog savjeta od mog tate koji me uz mamu odgajao na rečenici – Sve u svoje vrijeme ! Kada spojite te dvije, shvatite da se sve može i da je sve izvedivo.

A što bi obavezno trebali odbaciti iz tog nasljeđa?

Danas su drugi trendovi, svaki dan nam tržište nameće neka nova pravila. Mislim da ništa drastično ne treba izbaciti, ali treba ići u korak sa današnjim trendovima jer puno toga se promijenilo. Danas je, za razliku od prije, puno više medija, puno više izvođača, puno više firmi koje su prepoznale PR, marketing i promociju kao veliku potrebu svoje firme, veliko je tržište, otvaraju se granice… Upali smo u neki kotač koji vrti non stop samo još jačom dinamikom i to bez prestanka i bitno je da ostaneš u tom ritmu koji treba znati pratiti.

Znanje i iskustvo: što je važnije i kako na najbolji način ispreplesti ta dva neizostavna aspekta rada i kreativnosti?

Po mom mišljenju kvalitetna naobrazba je polazište za svaki kvalitetno izvršen rad. Iskustvo koje se stječe godinama njegova je nadogradnja. Izuzetno je važno realno procijeniti svoje mogućnosti i ne odustati od cjeloživotnog učenja. Pogotovo u današnje vrijeme kad već sutra više neće vrijediti pravila od jučer. Sve se odvija jednim ubrzanim ritmom. Znanje i iskustvo treba iskoristiti na najbolji način.

Što savjetujete svojim vršnjacima? Da vam se pridruže u ovoj industriji ili da pokušaju naći bolji posao?

Ja sam u ovom poslu trinaest godina, i tada nisam bila sigurna čime ću se točno baviti u životu. Uvijek me sve zanimalo, imala sam nekoliko hobija, a u to vrijeme, kada sam počinjala, još sam studirala na Fakultetu političkih znanosti u Zagrebu. Na trećoj godini fakulteta otkrila sam odnose s javnošću i shvatila da je to TO. Tada, na svojim počecima, bila sam spremna na rizike jer sam se vodila onom rečenicom da ako ne probam, neću ni znati. Svojim vršnjacima, predlažem da malo riskiraju, da uvijek imaju svoje mišljenje, svoja uvjerenja i svoje stavove iza kojih stoje, da budu ambiciozni, otvorenih vidika, marljivi, pošteni i da prije svega vole svoj posao, a onda nekako ide sve lakše. Teško je nekome sugerirati da li da se pridruži ovoj industriji ili ne, ja znam da je ja ne bi mijenala.

Vrlo ste mladi počeli raditi i vrlo ste se mladi odlučili da pokrenete svoj vlastiti projekt, riskirali ste. Mislite li da vam se taj rizik isplatio i koliko ste puta u ovih trinaest godina bili u situaciji da povlačite rizične poteze?

Da, bez razmišljanja mogu reći da mi se isplatilo. Sva sreća da sam riskirala dok sam bila mlađa, to mi je vjerojatno najbolji potez u životu. Biti svoj na svome i raditi projekte koji te oduševljavaju, imati kolege sa kojima voliš raditi i stvarati nove ideje, nema cijenu. Odluke donosim na dnevnoj bazi, neke instiktivno, neke trebam prespavati, ali stojim iza svake odluke koju sam donjela, bila ona manje ili više uspješna. Pustim životu da me uči na vlastitim greškama, iako sva sreća nije me još lupio po glavi. Volim kada imam luksuz stvaranja svog rasporeda, kada imam mogućnost biranja i kada sama sebi polažem račune.

Kako predviđate budućnost oglašavanja i PR-a?

PR je taj koji danas “prodaje” i sve se vrti oko toga kako se što prezentira i koja priča prati to o čemu se priča, a sa oglašavanjem samo kontinuirano podsjećamo na to što želimo komunicirati. Jako je bitan dobar PR i mi sami u agenciji primjećujemo sve veću potrebu naših klijenata za kvalitetnim PR-om. Ljudi više vole čuti komentar, mišljenje osobe kojoj vjeruju, koga cijenje, nekoga sa kim se žele poistovjetiti, već od onoga da vide samo oglas koji im iskače sa raznih portala, društvenih mreža ili koji vide u novinama.

Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...