Facebook Messenger uvodi promjenu koja se mnogima neće svidjeti

O tom se šuška već preko godinu dana, no sada je i službeno – Facebook je počeo testirati oglašavanje unutar svog popularnog mobilnog appa Messenger. ‘Vrlo ograničeni test’, kako ga naziva Facebook, počeo je u Australiji i Tajlandu. Poduzeća će moći iskoristiti priliku da postave oglase na početnom zaslonu aplikacije Messenger.

Korisnici će oglase u sklopu testa vidjeti na sličan način kao što vide obavijesti o rođendanima prijatelja i aktivnih ljudi na Messengeru. Facebook naglašava i kako oglasi neće biti vidljivi u samim porukama, no opet – barem što se ovog testa tiče, piše Tportal.hr.

Zanimljivo je i to da, prema Facebooku, postoji veliko zanimanje potrošača za zadržavanjem mogućnosti razgovora s kompanijama, s više od milijardu poruka preko Messengera mjesečno. Lani je omogućen pristup razgovoru preko klikanja na određene sponzorirane poruke ili kroz News Feed pa je širenje oglašavanja na samu platformu Messenger više no očekivano.

Facebook tvrdi i kako će korisnici Mesengera i dalje imati kontrolu nad iskustvom komuniciranja. Oglašivači neće moći izravno kontaktirati korisnike – osim ako oni nisu sami započeli razgovor. Prije nego se oglasi pojave u Messengeru proći će još neko vrijeme testiranja, a Facebook navodi kako žele vidjeti kako ‘stvari dišu’ prije nego se odluče na globalno širenje mogućnosti.

Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...