HTZ će ove godine potrošiti 3,4 milijuna eura na stratešku marketinšku suradnju

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) u marketinšku suradnju sa strateškim partnerima ulaže ove godine 3.4 milijuna eura (s PDV-om) ili dvostruko više nego u 2022., od čega 60 posto za suradnju s prijevoznicima, od kojih najviše s avioprijevoznicima, doznaje se iz HTZ-a.

Ulaganja u stratešku marketinšku suradnju sukladna su godišnjem programu rada HTZ-a za 2023. godinu. Ta sredstva HTZ-a udružuje s partnerima i turističkim zajednicama, s ciljem podizanja svijesti o turističkom brendu Hrvatske na odabranim tržištima sa zajedničkim kampanjama vezanim uz program strateških partnera za Hrvatsku te koristeći promotivne kanale, alate i iskustvo partnera u segmentu organiziranih turističkih putovanja.

To su prvenstveno suradnje s nizom inozemnih partnera prijevoznika i touroperatora koji imaju organizirane dolaske u Hrvatsku, uz nacionalnog avioprijevoznika Croatia Airlines.

“Najviše sredstava se planira za suradnju s prijevoznicima, s više od 60 posto budžeta, u čemu se najviše suradnji uspostavlja s avioprijevoznicima. Pritom se sredstva ne isplaćuju kao potpore po putniku, nego se kao i prethodnih godina radi o marketinškoj suradnji putem kampanja u različitim vrstama medija, odnosno o zajedničkoj promociji na različitim kanalima komunikacije”, kažu iz HTZ-a.

U te suradnje se dodatno uključuju i zainteresirane turističke zajednice, prvenstveno regionalne u skladu s njihovim mogućnostima i interesima.

Suradnje uključuju i aktivnosti s partnerima koji Hrvatsku povezuju trajektima, odnosno vlakom, ali najveće se suradnje planiraju s velikim avioprijevoznicima koji imaju programe za Hrvatsku s niza različitih europskih tržišta, npr. Croatia Airlinesom, Ryanairom, easyJetom, LOT-om, Jet2.com-om, Voloteom, Transaviom, Eurowingsom i dr. od kojih neki prometuju i tijekom cijele godine. Uz to se surađuje i s velikim turoperatorima poput TUI-a, ID Riva Toursa i drugih.

Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...