Željko Žilavec: “Bolje mi je svugdje nego tamo gdje sam bio, KK Zadar mora pronaći sponzore, PSK je došao u mom mandatu!”

Željko Žilavec već je šest mjeseci ravnatelj Javne ustanove za upravljanje sportskim objektima Zadarski sport. Poznato je kako je Žilavec prethodno bio i na dužnosti direktora KK Zadar.

Kada smo ga nazvali, odmah je na pitanje kako mu je na novom poslu, brzo, baš kao i bolid Maxa Verstappena, odgovorio:

– Bolje mi je svugdje nego tamo gdje sam prije bio, nastavio je bivši direktor KK Zadar o planovima Zadarskog sporta:

– Upravo je završen javni natječaj za sanaciju krova dvorane Mocire što smatram jako bitnim. Isto tako, ići ćemo s uklanjanjem nedostataka kuglane Mocire, kako bi se dobila licenca za igranje svih klubova koji se u njoj natječu. Na dobrom smo putu da prikupimo ponude za modernizaciju i uštedu električne energije za rasvjetu u Mocirama – koja će ići na LED rasvjetu. Predviđamo da ćemo u sljedećoj godini uspjeti sanirati i krov streljane Mocire. Planiramo urediti i jedan dio prostora na Ravnicama koji će koristiti građani za vježbanje na otvorenom, tzv. street workout, koji će biti besplatan.

Žilavec ističe kao mu je na novom radnom mjestu “mirnija glava”:

– U Zadarskom sportu mi je mirnije nego što je bilo u KK Zadar. Nije toliko “vjetrovito”! Rad u KK Zadru bio je izložen javnosti, ali i posao ravnatelja kojeg sada obavljam je odgovoran i zahtijeva određeni trud. Je li me u Zadarski sport instalirao HDZ? Ha, ha. Prije zasnivanja radnog odnosa postojala je procedura i javni natječaj, nije me postavio HDZ, govori Žilavec i vraća se na KK Zadar:

– Čitao sam kako se KK Zadar hvali da je produžio sponzorsku suradnju s PSK-om. Ali htio bih naglasiti kako je PSK u Klub ušla u mandatu dok sam ja bio direktor, osobno sam razgovarao s PSK-om i potpisao ugovor s njima! Mislim da je vrijeme da KK Zadar pronađe nove kapitalne sponzore! S obzirom na novi Nadzorni odbor, poželjno bi bilo da se Klub dokaže i po pitanju dovođenja sponzora. U dvorani vidim reklamu “Zajedno za Zadar” tvrtke Maraska – kako bi se uživalo u Amareni, sve s ciljem da se pomogne KK Zadar. Nitko nam još nije predočio kakvi su rezultati i koliko je ukupno prodano bočica Amarene, niti koliko je Klub dobio od svega toga. To bi trebao kazati Dino Martinović, koji je, bar je tako predstavljen, predstavnik sponzora. Volio bih da se KK Zadar pohvali s podatkom o broju prodanih bočica Amarene, kako bi se javnost upoznala da ipak ima neke koristi od zadarske tvrtke Maraske, ali ovo govorim u pozitivnom kontekstu, uskoro će KK Zadar raspisati natječaj za novog direktora.

Žilavec o tome ima znakovitu poruku:

– KK Zadar treba direktora koji će u suradnji s NO i Gradom Zadrom uspjeti pronaći sponzore! Pretpostavljam kako će opet biti polemike oko izbora novog direktora te je li ga u KK Zadar postavio HDZ. U svakom slučaju,budućem direktoru Kluba želim sve najbolje, zaključio je Željko Žilavec.

 

Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...