Izvrstan posao: Navijači kupuju ulaznice a ne dolaze na Poljud

Hajduk je jedan od onih klubova koji nemaju problema s posjetom svojih utakmica. Dapače, navijači su odlučili prodavati ulaznice i onima koji sigurno neće doći na stadion.

Jednom zgodom Zdravko Mamić rekao je da bi s hajdukovim navijačima osvojio Ligu prvaka. Mada je to više bila pohvala navijačima Hajduka nego pokuda njegova kluba, Mamić se u zadnje vrijeme suočava s ozbiljnim problemom kako napuniti Maksimir, čak i kad gostuju vrhunske momčadi Lige prvaka.

Za razliku od njega predsjednik Hajduka je u slatkim brigama, ovogodišnji prosjek gledatelja na MAXtv Prve lige debelo premašuje 15 tisuća gledatelja po utakmici. Zašto je tome tako moglo bi se danima analizirati, ali jedan od važnih čimbenika je i kvalitetan odnos uprave kluba i navijača.

Taku su navijači Hajduka okupljeni u Humanitarni klub navijača Hajduka ‘Bilo srce’ osim svojim dolaskom na utakmice odlučili i dodatno pomoći voljenom klubu. Uoči utakmice Hajduka i Istre prodavali su ulaznice navijačima koji ne dolaze na stadion. Prvi kupac bio je Luka Jaman iz Vinkovaca, a slijedilo ga je stotinjak ostalih diljem svijeta.

Akcija je polučila uspijeh pa su se navijači odlučili na novu, tako će se već u ponedjeljak moći kupiti ulaznice za osminu finala hrvatskog Kupa sa Splitom i prvenstveni ogled sa Zadrom tri dana kasnije.

Igrači Hajduka danas su u pauzi između dva treninga potpisivali ulaznice, koje će dobiti poseban štambilj te će biti poslane onima koji ih kupe na kućne adrese. Nekima kao uspomena a nekima i kao posebna kolekcionarska vrijednost.

Posebno dobar odabir ovoj akciji očekuje se iz dijaspore, gdje ima jako veliki broj navijača Hajduka koji žele pomoći a ne mogu dolaziti na utakmice. Još prošle godine bilo je jako puno slučajeva da su ljudi iz dijaspore došli na rođendansku utakmicu Hajduka, kupili pretplatu za cijelu sezonu i ostavili je u klubu kako bi time pokazali svoju ljubav.


Vijesti Antene Zadar slušajte na 97,2 MHz, te online na 972.fm na svaki puni sat od 8 do 16 sati. Slušajte i Jutarnju kroniku radnim danom u 7 sati. Svakako nas pratite i na društvenim mrežama Facebook, Twitter, Instagram i YouTube. Preuzmite naše aplikacije za iOS i Android uređaje, kako bi vam bili još dostupniji u svakom trenutku.

Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...