Lučka uprava Zadar traži koncesionara!

Vlada RH ni na posljednjoj sjednici nije u daljnju proceduru pustila izmjene Statuta Lučke uprave Zadar, tako da se još uvijek ne zna kad će biti raspisan natječaj za novog ravnatelja. A bez novog ravnatelja izgleda da nema prave kontrole situacije oko trenutno najveće državne investicije u Dalmaciji.

Naime, na internetskim stranicama Lučke uprave, ali i u službenim Narodnim novinama, upravo je objavljen poziv za iskazivanje interesa za koncesiju za upravljanje zgradom terminala na novom trajektnom i kruzerskom terminalu u Gaženici. Oglas je na hrvatskom i engleskom jeziku, a traže se zainteresirane tvrtke ili konzorciji za iskazivanje interesa za koncesiju za upravljanje zgradom terminala na novom trajektnom i kruzerskom terminalu.

Navedeno je da pomorski objekti obuhvaćaju 12 vezova u dužini od 1852 metra, s tim da je 800 metara dubine 13 metara. Zatvorena površina zgrade terminala je 17.912 četvornih metara, a otvorena površina oko 27.000 kvadrata. Posebno je naglašeno da se traže ponuditelji specijalizirani za kruzing-turizam, kao i iskustvo u održavanju velikih zgrada. Troškove izgradnje zgrade terminala snosit će Lučka uprava Zadar, a ulaganja koncesionara bit će ograničena na dodatnu opremu i instalaciju, navodi se u ovom pozivu za iskazivanje interesa, uz naznaku da je trajanje koncesije 15 godina.

Zainteresirani se mogu javiti na službenu adresu Lučke uprave Zadar, a predviđeno je da u roku od tri tjedna prijave žele li obići gradilište u Gaženici te je dan rok do 16. studenog za slanje iskaza interesa. Nakon ovoga trebao bi uslijediti pravi koncesijski natječaj. Zanimljivost je ovog javnog poziva u tome što o njegovu objavljivanju uopće nije raspravljalo Upravno vijeće Lučke uprave Zadar, slično kao i za objavljivanje međunarodnog natječaja za radove na trećoj fazi, odnosno za gradnju trajektnog i kruzerskog terminala.

Izgleda da zaposlenici u Lučkoj upravi Zadar rade po nekom ranije određenom terminskom planu, kao da istodobno ne traje rasprava o tome na koji način krenuti u realizaciju završnog dijela Gaženice. S druge strane, iz Ministarstva pomorstva i prometa poručuje se da projekt Gaženica ide dalje, a istodobno se traže rješenja za smanjenje cijene treće faze.

Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...