National Geographic na Plitvičkim jezerima

Na Plitivičkim jezerima boravila je ekipa National Geographic iz Rusije. U sklopu priprema za prvi multimedijski projekt koje realizira, uredništvo National Geographic Russia izabralo je Plitvička jezera kao destinaciju koju žele približiti svojim čitateljima, odnosno gledateljima.

Kako je objasnila Irina Kovalicheva, direktorica ruskog National Geographica;

– Mulitimedijski projekt Plitivička jezera uključuje različite platforme od kojih su, razumije se NG Magazin, zatim NG Traveler, web site, objave na svim relevantnim društvenim mrežama, posebne aplikacije za Ipad, You tube i na koncu televizija. Iako smo, u pripremama za dolazak već bili dobro upoznati što jesu Plitvička jezera, ono što smo vidjeli u protekla tri dana znatno je nadmašilo naša očekivanja i mislim da ćemo Plitvicama morati dati više medijskog prostora nego smo planirali, ali vjerujem da će naši čitatelji odnosno gledatelji biti zadovoljni.

Po prvi put radimo ovakav projekt koji uključuje sve medije odnosno izdanja National Geographica i drago mi je da smo izabrali Plitvička jezera. Po našim procjenama, više od 4 milijuna ljudi će vidjeti što Plitvice jesu i ne sumnjam da će mnogi nakon toga zaželjeti doći ovdje i sami se uvjeriti u ove ljepote. Uz prirodu koja je sama po sebi fascinatna, oduševili su nas I domaći ljudi koji ovdje rade, kao i gastro ponuda. To je nešto u čemu će Rusi i te kako uživati. Obzirom da članak o Plitivicama izlazi već koncem studenog, ne bih se iznenadila da već za Novu godinu imate veliki broj gostiju iz Rusije – kazala je Irina Kovalicheva.

Ravnateljica Parka, dr.sc. Lidija Bertović izrazila je zadovoljstvo boravkom novinara i snimatelja National Geographic Russia te naglasila da je rusko tržište izuzetno zanimljivo jer do sada ruski gosti nisu previše dolazili i boravili na Plitvicama.

– Ne sumnjam da ćemo nakon ovakve kvalitetne prezentacije Plitvičkih jezera u izdanjima National Geographica imati povećan broj gostiju iz Rusije i to ne gostiju koji će doći na jedan dan, u tranzitu, već gostiju koji će odsjedati u našim hotelima posebice u pred i posezoni. Izuzetno mi je drago da su novinari jedne takve ugledne novinske kuće pohvalili naše djelatnike, kao i gastro ponudu s kojom smo zadovoljni, ali i taj segment moramo unaprijediti, kao i cjelokupnu ponudu usluga u i izvan hotela – objašnjava Lidija Bertović.

Znanstveno popularni časopis National Geographic izlazi još od daleke 1888. godine, a 2003. godine pokrenuto je rusko izdanje.

Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...