U Zadra-i se održava seminar “Kako postati poduzetnik”

U Razvojnoj agenciji održat će se 5. i 6. studenog seminar na temu “Kako postati poduzetnik”. Svi polaznici dobiti će uvjerenje o uspješno svladanom seminaru za početnike, koji je jedan od uvjeta za korištenje kredita Hrvatske banke za obnovu i razvoj.

Rok prijave je petak 02. studenog 2012. Prijava je moguća putem pristupnice koja je objavljena na web stranici www.zadra.hr, na broj faxa 023/492-881 ili na broj telefona 023/492-885 te e-mailom: [email protected]

 

CILJEVI SEMINARA:

Cilj ovog dvodnevnog seminara je pomoći poduzetnicima početnicima da se aktivno uključe u tržišne tokove i to dobrom primjenom strategijskog i operativnog planiranja poslovanja, poslovnog savjetovanja, istraživanja tržišta i marketinga.

Tijekom seminara polaznici će naučiti kako razviti i procijeniti svoju poslovnu ideju, identificirati i istražiti ciljano tržište i prema tome izraditi vlastiti akcijski plan koristeći tradicionalne i gerilske marketinške alate.

 

KOME JE TRENING NAMJENJEN:

Seminar je namijenjen budućim poduzetnicima i onima koji posluju kraće vrijeme, do godinu dana od osnutka.

 

Teme obuhvaćene programom:

 

Faktori uspješnosti poduzetnika

Definiranje ciljanih klijenata/kupaca

Koliko dobro poznajete sebe i svoje kupce?

Jeste li spremni? Poslovna vizija i poduzetnik

Izrada profila kupca

Određivanje vrijednosti životnog vijeka kupca

Poduzetnička infrastruktura

Ekonomsko okruženje

Tehnološko okruženje

Društveno okruženje

Pravno-političko okruženje

Definiranje tržišta

Provođenje istraživanja s ograničenim sredstvima

Pretvaranje podataka u znanje

Primarno istraživanja – ankete vas vode do samog izvora

Povećavanje pouzdanosti podataka

Pogled iz vanjske i unutarnje perspektive

Sekundarno istraživanje – što se događa u Vašem svijetu?

Svi imaju izbor – konkurencija, zamjene i inercija

U čemu ste doista dobri?

Strateško razmišljanje i donošenje odluka

Iskoristite prilike

Utvrđivanje partnerskih strategija

Stvaranje novih perspektiva

Odaberite svoje alate – marketinški miks

Kratko predstavljanje tvrtke – “Razgovor u liftu”

Izgradnja brenda – percepcija je stvarnost

Marketing u akciji

Moć weba

Operativno planiranje poslovanja, praćenje i poduzimanje korektivnih akcija

Kako poslovnu viziju pretvoriti u stvarnost

Postavljanje temelja za marketinški plan

Guerilla marekting -kako od minimalnih sredstava dobiti maksimalne rezultate

Operativan plan provedbe

 

 

Trener predloženog programa: Orhan Lujinović

Orhan je nakon završenog studija ekonomije, smjer marketing, nastavio edukaciju na poslijediplomskom studiju iz područja strategije i upravljanja tvrtkama. Među brojnim edukacijskim programima koje je prošao, istaknimo Banking & Finance Summer School na London Guildhall sveučilištu. Trenutačno završava postdiplomski studij na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu na smjeru Strategija i upravljanje korporacijama. Jedan je od dvojice certificiranih „guerrilla marketing“ trenera u ovoj regiji. Tvrtke koje savjetuje osvajaju nagrade Zlatne kune, a njihovi direktori nagrade za najbolje menadžere u Hrvatskoj.

 

Veći dio svoje karijere proveo je uglavnom u području marketinga: započeo je karijeru u Lowe Lintas Digitel, najvećoj oglašivačkoj ageniciji u Hrvatskoj, koja je proglašena najboljom agencijom od strane FESTO žirija za 2000. i 2001. godinu, te također nagrađivanu u Moskvi i Londonu. Tijekom rada u Lowe Lintas Digitel, njegovi najznačajniji klijenti su bili Unilever, Johnson&Johnson, Whitehall, Bramac, Hrvatski Telekom i Elite Hrvatska. Karijeru je nastavio u agenciji BBDO, trećoj najvećoj oglašivačkoj agenciji u Hrvatskoj koja je također dobitnik brojnih nagrada, a najznačajniji klijenti su mu bili Master Foods, Gillete, Wrigley, Lancôme, CK, Salvatore Feragamo, Kaneba, Elle, SCA (Libresse) i Jamnica. Potom je radio u Coca Cola Beverages Croatia kao Operational Product Manager za nova pića gdje je vodio i lansirao prirodnu izvorsku vodu Bistra, potom sportski izotonični napitak Powerade, te energetsko piće Burn. Nakon toga prelazi u Podravku gdje je radio kao Category Manager za slane i slatke grickalice. Glavni je predavač i kreator Masters’ Pharma Academy za edukaciju ljekarnika i farmaceuta, a kao trener, održao je čitav niz edukacija za Zagrebačku banku, Privrednu banku Zagreb, Razvojnu agenciju Zadarske županije, Hrvatsku poštu, Knauf, Razvojnu agenciju Slavonskog Broda, Novu TV, HUP, JTI (Japan Tobacco International), Carlsberg i sl., a u farmaceutskoj branši za tvrtke Ljekarna Jadran, Oktal pharma; Engelhard Hrvatska (Salveo), Novonordisk, Pharmanova i Phoenix BiH.

 

Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...