Muška solidarnost: Miran Kurspahić obrijao brkove u dobrotvorne svrhe!

Talentirani producent i glumac Miran Kurspahić simboličnom gestom brijanja brkova, njegovog zaštitnog znaka, dao je podršku humanitarnoj kampanji “Movember”. Kao što se svake godine nošenjem roze vrpce u mjesecu listopadu daje podrška borbi protiv raka dojke kod žena, tako i svake godine u mjesecu studenom simboličnim puštanjem brkova ukazujem na probleme muškog zdravlja i podižemo svijest među muškom populacijom da pitanje zdravlja nije tabu tema.

Movember pokret osnovan je 2003. godine u Australiji gdje se uzgajaju prvi brkovi i uspješna akcija se polako pokreće po cijelom svijetu; Novi Zeland, Velika Britanija, Irska, SAD, Kanada, Južna Afrika, Finska, Nizozemska, Danska, Norveška, Belgija, Češka, Španjolska, Honk Kong, Singapur, Francuska, Njemačka, Švedska, Švicarska, Austrija i iz godine u godine sve veći broj zemalja se uključuje u ovaj pokret za muško zdravlje. Primarna bolest protiv koje se “Movember” bori je rak prostate ta bolest u Americi i Europi je prva po učestalosti u muškoj populaciji, a druga po uzroku smrtnosti od svih malignih bolesti u muškaraca.

Hrvatska već dvije godine kroz inicijativu Ali Mirze Mulabegovića sudjeluje u ovom globalnom pokretu: “Prije dvije godine prijatelji iz Australije su mi pričali o Movemberu i mislio sam ako žene mogu biti solidarne kad je riječ o svom zdravlju zašto ne bi i muškarci. Jedini problem je što mi brkovi nisu bili nikad jača strana, ali zato smo uključili Mirana čiji brkovi su i više nego reprezentativni. Ove godine želimo uključiti što više ljudi, a pogotovo lokalnu zajednicu te se nadamo da ćemo imati podršku i muške i ženske publike. U Movember akciji može sudjelovati svatko; muškarci puštanjem brkova na mjesec dana, počevši od početka mjeseca studenog pa do kraja, kao i žene koje svojim porukama ali i prikupljanjem novaca mogu biti velika podrška snažnijem spolu. Na kraju mjeseca sve skupljene donacije uplatit ćemo u svrhu prevencije raka prostate.” izjavio je Ali Mirza Mulabegović kreativni direktor agencije younghearts.co koja ove godine koordinira cijeli projekt.

Razna događanja kroz mjesec studeni, aktivnosti i ostali sadržaji biti će svakodnevno komunicirani na stranici facebook.com/mohrvatska a početkom sljedećeg tjedna biti će i detaljan raspored gdje se mogu donacije uplatit.

Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...