ZADRA organizira seminar “EBC*L – temeljna poslovna znanja”

U Razvojnoj agenciji održat će se seminar na temu “EBC*L – temeljna poslovna znanja”, u trajanju od 13. do 16. studenog.

EBC*L je ustanovljen kao međunarodni standard obrazovanja poslovne administracije odnosno certifikat osnovnih i praktičnih znanja. Sastoji se od 3 stupnja: A, B i C. Pripremni seminari odvijaju se u EBC*L obrazovnim centrima koja jamče ujednačenu kvalitetu, a polaganjem EBC*L ispita (koje nije obavezno) u EBC*L ispitnim centrima dobiva se i sam certifikat.

EBC*L je međunarodno priznat certifikat poslovnih znanja koji potvrđuje da njegov vlasnik ima temeljna znanja potrebna za: ulazak u poslovni svijet; vođenje koje uključuje donošenje financijskih odluka, financijsko upravljanje i kontroliranje projekata te osnivanje i vođenje novog poduzeća.

Svi polaznici dobiti ce potvrdu o sudjelovanju na seminaru, a program seminara donosimo u nastavku.

 

Ciljevi seminara:

  • Upoznavanje polaznika sa stručnim temeljnim poslovnim znanjima na područjima poslovnog zakonodavstva i financija,
  • Razumijevanje pravnih i financijskih aspekata osnivanja i vođenja obrta ili tvrtke,
  • Stjecanje osnovnih poslovnih kompetencija za kvalitetno pokretanje i upravljanje tvrtkom.,
  • Učinkovita primjena ključnih znanja i vještina u praksi.

 

Teme seminara:

  1. Poslovno zakonodavstvo
  2. Poslovni ciljevi i pokazatelji
  3. Računovodstvo
  4. Kalkulacija i formiranje cijene
  5. Primjena ključnih poslovnih kompetencija

 

Nakon ovog seminara novostečenim stručnim i praktičnim kompetencijama polaznici mogu:

  • Poznavati poslovne oblike udruživanja, odgovornosti i zakonskih obveza za iste;
  • Analizirati što se krije iza brojki i vrijednosti pokazatelja, napraviti kritički osvrt, odnos s drugim ekonomskim pokazateljima uspješnosti i moguće korekcije prvotnih zaključaka i poslovnih odluka, internu stopu rentabilnosti i projekcije profita (dobiti), ispravne komparativne analize (uspoređivanje istih ili sličnih poslovnih parametara s konkurencijom), izbor odgovarajućih pokazatelja i njihovu međuzavisnost;
  • Razlikovati obvezne izvještaje financijskog računovodstva, računovodstva troškova i internog planiranja u poduzeću; planiranje likvidnosti i projekcije ciljanih poslovnih pokazatelja na temelju budžetirane bilance stanja i Računa dobiti i gubitka;
  • Definirati i kreirati kalkulaciju proizvoda ili usluge te formiranje odgovarajuće cijene, posebne kriterije kod prodaje te oblike aktivnosti u cilju unapređenja prodaje;
  • Praktično primjeniti znanja u svrhu pripreme i izrade analize kao potpore i sastavnog dijela poslovnog plana.

 

Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...