Po prvi održan natječaj za radno mjesto putem Twittera u Hrvatskoj

Do radnog mjesta može i ovako! Na TweetUp* druženju #PosaoUP koje je organizirala tvrtka Ping Pong dvosmjerne komunikacije tviteraši su imali prilike tvitati, dobro se zabaviti i, naravno, predstaviti se te tako ući u uži krug za radno mjesto junior community managera.

U Zagrebu je u četvrtak navečer održan natječaj za radno mjesto koji je organiziran putem popularne društvene mreže Twitter. Na TweetUp* druženju #PosaoUP koje je organizirala tvrtka Ping Pong dvosmjerne komunikacije tviteraši su imali prilike tvitati, dobro se zabaviti i, naravno, predstaviti se te tako ući u uži krug za radno mjesto junior community managera.

#PosaoUp prvi je takav selekcijski postupak u Hrvatskoj, a uz podršku kolega tviteraša, u prvom krugu natječaja predstavilo se 15 kandidata. Riječ je o kreativcima, poznavateljima društvenih mreža, aktivnima na Twitteru koji se vole družiti i koji su prepoznali priliku da na neformalnom druženju dobiju „3 minute za sebe“ i, možda, posao.

U tvrtki Ping Pong dvosmjerne komunikacije zadovoljni su odazivom i znanjem kandidata koji su se tijekom večeri u tri minute predstavili te odgovorili na pitanja o brendu za koji bi najviše voljeli voditi komunikaciju na društvenim mrežama.

Ping Pong je tvrtka specijalizirana za online community management, odnosno upravljanje odnosa s korisnicima malih i velikih tvrtki putem njihovih profila na Facebooku, Twitteru, You Tubeu, Flickru, LinkedIN-u i drugima. Stoga je, prema riječima Manuele Šole, direktorice tvrtke Ping Pong, #PosaoUP bio odličan pristup u potrazi za idealnim kandidatom koji će u tvrtki Ping Pong zajedno s drugim iskusnim community managerima brinuti za društvene mreže klijenata: „U skladu s našim očekivanjima pokazalo se da je #PosaoUp dobar način odabira idealnog kandidata za poziciju junior community managera jer su kandidati dobili priliku da na originalan i inovativan način predstave svoje ideje i znanja.“ Pritom je istaknula i kako je vrlo zadovoljna jer je ideja #PosaoUP-a dobro prihvaćena od strane stručnjaka za društvene mreže, novinara i blogera koji su održani TweetUp iskoristili za razmjenu iskustava i znanja o društvenim mrežama.

Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...