“Gdje je nestalo 600 tisuća kuna; na što su potrošena 2 milijuna kuna?”

U prostroijama zadarskog Ureda SSSH održana je konferencija za novinare na kojoj su govorili pravni zastupnik Vedran Uranija i Mario Košta, glavni sindikalni povjerenik podružnice SMH- Nauta Lamjana u stečaju.

– Nakon zadnjeg prosvjednog skupa održanog pred Božić pred Trgovačkim sudom, na kojem je zatražena smjena stečajnog upravitelja kao i ubrzanje stečajnog postupka i dodjela koncesije za rad, prije par dana razrješen je stečajni upravitelj i imenovan novi, a ima i pozitivnih naznaka iz Ministarstva mora, prometa i infrastrukture da bi se koncesija konačno mogla dodijeliti kvalitetnoj tvrtki, naveo je Uranija.

Pravni zastupnik i teritorijalni povjerenik SSSH, zatražio je hitno pokretanje proizvodnje u brodogradilištu, za što su, kako je istaknuo, stvoreni tehnički, ljudski i materijalni preduvjeti. Pozvao je Vladu i nadležno ministarstvo da “iskoriste priliku i zaposle 100-tinjak radnika i oko 1000 kooperanata”.

Mario Košta ocijenio je rad smijenjenog stečajnog upravitelja Emila Košte rekavši da se “ne može biti kapetan na dva broda jer će se jedan sigurno nasukati”. Pojasnio je da Šimunov nije mogao kvalitetno obavljati više poslova, odnosno, u to vrijeme, direktora Liburnije i predsjednika KK Zadra.

Povjerenik sindikata metalaca Mario Košta, ukazao je na “financijska izvješća koja se ne poklapaju”.

– Postoje tri različita izvješća iz kojih je vidljivo da je nestao novac. Nikog ne optužujem, samo se pitam: „Gdje je nestalo 600 tisuća kuna?“ Dva službena izvješća se razlikuju za taj iznos. Gdje su potrošena 2 milijuna kuna na trećem izvješću? Kako je račun bio u blokadi, zarada od platforme prebacivala se na drugi račun s kojeg se plaćala struja za platformu. Ako se mogla plaćati struja, onda se moglo platiti i 172 tisuće kuna zbog kojih smo otišli u stečaj, rekao je Košta.DSC_6611

Ugljanski škver jedino je specijalizirano brodogradilište za remont ribarskih i manjih brodova. Radnici na čelu sa svojim predstavnicima smatraju kako ima kapacitet postati vodeće brodogradilište na Mediteranu. O kolikoj se zaradi može raditi, dovoljno govori podatak da je samo od jedne američke platforme moguće ubrati 30 tisuća dolara mjesečno.

Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...