Gospodine Vukadin, štikle su HDZ-u najmanji problem

Vinko Vukadin, HDZ-ov medijski trener kojeg je šef stranke Tomislav Karamarko uposlio za stilsko oblikovanje stranačkog imidža, ovih je dana svojim ‘treningom’ za medijsku prezentaciju HDZ-ovih prvolinijaša u predizbornoj kampanji unio u tu stranku svojevrsni modni kaos. Tko je Vinko Vukadin zapravo i odakle mu ideja da skoro izrijekom zabrani članicama HDZ-a nositi malo sadržajniji nakit, a kamoli štikle na koje se posebice okomio?

‘Štikle ili nakit privlače drugačiju vrstu pozornosti i time govornik, koji bi trebao biti glavna zvijezda, šteti sam sebi. Pa ne radi se tu o manekenskoj pisti ili izboru za miss i mistera!’, autoritativno je izjavio Vinko Vukadin poručivši: ‘Žene, ako se mislite baviti politikom, ne smijete nositi štikle!’, što je jedno od njegovih čvrstih uvjerenja kod kreiranja pozitivnog utiska koji svi političari žele ostaviti pri pojavljivanju u javnosti.

Ovaj multitalentirani biznismen vlasnik je tvrtke Vinko Vukadin Business Development i jednog silno širokog CV-a, s nepreglednim brojem referenci na njegovo obrazovanje i poslovne uspjehe. Nakon bogatog obrazovanja, magisterija na dvama područjima – teologiji i filozofiji – poslovnog i životnog iskustva na toliko širokom polju interesa da bi mogao raditi vjerojatno 40 različitih zanimanja, prihvatio se onog najlukrativnijeg u ovoj zemlji – politike. O širini Vukadinovog životopisa možete se i sami uvjeriti na službenim stranicama njegove tvrtke.

Vukadin je za HDZ u predizbornoj kampanji preuzeo ulogu svojevrsnog ‘modnog mačka’, gurua medijske prezentnosti i profesora političkog bontona, sve u jednom, a okosnicu svog rada temelji na velikom iskustvu u ovom poslu. Između ostalog, stekao je diplomu kod jedne od vodećih svjetskih zvijezda motivacijskog govorništva Briana Tracya, na njegovoj školi Brian Tracy Corporate University, ima 15 godina iskustva menadžmenta u financijskoj industriji te je, uz više od 500 seminara ne teme prezentacije i retorike, prodaje, komunikacije i sličnog, izdao i knjigu koja samim naslovom otkriva njegovu strast za posao kojim se bavi – ‘Eros prodaje’.

Uz pregršt konstruktivnih savjeta, poput nenošenja odjeće s uzorkom sitnih kockica jer trepere na ekranu (što je stvar čisto tehničke prirode), ili pak s prevelikim kockama jer odvraćaju pažnju, izbjegavanja prešarenih kravata i slično, Vukadin nudi i konkretne savjete o tome kako se ponašati i govoriti. Uči kako ostati miran kada se, u ovom slučaju političar/ka, nalazi pred nepodnošljivo napasnim novinarom i izaći iz ‘dvoboja’ s njim neokrznut, kako prilagoditi ono što se govori publici koja to sluša (da li se govori djeci u školi ili akademicima) te što učiniti i kako prebroditi nervozu pred kamerama ili drugom osobom u primjerice TV duelu. Možda najvažnija stvar koju političari od njega mogu naučiti je kako odabrati poveznice između života publike i vlastite organizacije i poruke.

Tomislav Karamarko unajmio ga je da članovima HDZ-a na njihovoj klauzuri u Opatiji održi ‘predavanje o umijeću nastupanja’ u javnom pojavljivanju političkih aktera. Sigurno je jako dobro plaćen, isto je tako sigurno da je jedna od klauzula u ugovoru s HDZ-om i iskrenost.

Karamarko mu tako (još uvijek) ništa ne zamjera, iako ga je maltene izvrijeđao pobrojavši mu sve mane, od lošeg držanja, nespretnog govora i nezgrapnog ponašanja pred kamerom, do toga da bi mu najbolje bilo ugledati se na svog kolegu iz suparničkog tabora, SDP-ovog Rajka Ostojića. Dapače, slaže se s njim i, čini se, vrlo ozbiljno shvaća njegove savjete i zbog svega onog što mu se govori iza leđa, a što mu Vukadin kaže u lice ga je valjda i zaposlio.

Da li će Vinko Vukadin od Karamarka, kojem se vrlo često maliciozno, ali još češće i s pravom spočitava, blago rečeno, nespretnost u javnim nastupima, uspjeti stvoriti medijski ‘probavljiv’ lik kojeg će javnost slušati, i umjesto kako se kreće i govori, pažnju obratiti na ono što govori, pratit ćemo u narednim epizodama višemjesečne predizborne kampanje. A promjene bi se, ako je vjerovati Vukadinovoj ekspertizi od koje na stranicama tvrtke Vinko Vukadin Business Development sve pršti, trebale vrlo brzo početi uočavati.

Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...