Snapchat: alat za sextanje ili novi Instagram?

Možda ste već čuli za Snapchat, a možda i niste, međutim ako ste tinejdžer ili imate 20 i nešto godina, lako je moguće da se već naveliko služite ovom aplikacijom

Snapchat je mobilna aplikacija koja korisnicima omogućava da dijele fotografije ili videozapise koji će po dolasku na primateljevsmartphone nestati u roku od nekoliko sekundi. Baš tako, zavijek će se izbrisati za otprilke onoliko vremena koliko vam je potrebno da pročitate jedan post na Twitteru.

U nešto više od godinu dana od kada je Snapchat objavio student sa Stanforda i njegov nedavno diplomirani poslovni partner, aplikacija je tiho skupila milijune korisnika, a u tvrtci kažu da danas procesira više od 30 milijuna poruka dnevno. Neki blogeri zbog toga su ovu aplikaciju prozvali “sljedećim Instagramom”.

Nije loše za mobilnu aplikaciju koja se, s pravom ili ne, često dovodi u vezi s jednom specifičnom mogućnosti; slanje nestašnih slika drugim korisnicima ili kraće – “sexting”.

U doba kada mlade ljude stalno upozoravaju da ne postavljaju neprikladne stvari online, Snapchat nudi stupanj slobode omogućujući korisnicima da dijele svoje najskrovitije misli i najrazuzdanije fotografije bez straha da bi se one negdje mogle pojaviti. Postoji šansa, ali je vrlo mala u usporedbi sa slanjem takvih slika putem običnog e-maila.

 – Kao i većina ljudi rođenih prije 1990-ih, nisam Snapchat korisnik i dugo sam pretpostavljao najgore o aplikaciji – da kombinacija kamera, mladih ljudi i tajnih, samouništavajućih poruka može značiti samo nevolje, napisao je prošli tjedan Farhad Manjoo za Slate.

Međutim, piše on, čini se moguće da će  – tinejdžeri češće koristiti aplikaciju za sigurno istraživanje kakvih glupih, nečuvenih, a ponekad i nemudrih ideja koje su oduvijek okupirale tinejdžerski mozak … na način koji ih neće proganjati zauvijek. Drugim riječima, oni chataju putem Snapchata upravo zato jer to nije chat poput onog na Facebooku.

Spomenimo usput i da je Facebook prošlog mjeseca pokrenuo gotovo identičnu aplikaciju nazvanu Facebook Poke. Nakon početne radoznalosti, popularnost Facebookove aplikacije naglo je pala.

 

Ili kako je magazin Forbes nedavno objavio priču o Snapchatu pod naslovom “Klinci vole Snapchat jer to NIJE Facebook!”.

 

Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...