Vlakovi ne voze, željezničari poslani na burzu rada

Od devet radnika Hrvatske željeznice Cargo iz Zadra koji su se prijavili za sporazumni prestanak radnog odnosa uz isplatu poticajnih otpremnina, ugovor je potpisalo njih sedam, izjavila je Ivana Čubelić, menadžerica za odnose s javnošću HŽ Carga.

Radnici će dobiti otpremnine od oko 200 tisuća kuna, a kako smo doznali, trenutačno su u Zadru u HŽ Cargu zaposlena 32 radnika, a još šest ih je na listi potencijalnog viška, piše Slobodna Dalmacija.

– Dva radnika ispunjavaju uvjete za prijevremenu starosnu mirovinu pa im, sukladno odluci Uprave društva o poticajnim mjerama za rješavanje potencijalnog tehnološkog viška, po tom kriteriju pripada poticajna otpremnina u iznosu od 140.000 kuna bruto, odnosno 200.000 kuna bruto, ovisno o tome koliko im punih godina života nedostaje do 65 godina. Četvorici radnika po istoj odluci pripada poticajna otpremnina u iznosu od 200.000 kuna bruto po kriteriju godina staža provedenih kod poslodavca pomnoženih s tromjesečnim prosjekom plaće prije sporazumnog prestanka ugovora o radu, kazala je Čubelić.

Zadarska željeznica izgrađena je 1967. godine i bila je svojevrsni inicijator industrijskog razvoja. Posljednjih godina bilježi se konstantan pad prijevoza, tako da je u 2011. godini zabilježen pad od 50 posto, a očekivanja za ovu godinu još su gora te se računa da će ove godine imati samo 35 posto rada u odnosu na 2010. godinu.

U posljednjih nekoliko godina u Zadru se bilježi konstantan pad prijevoza, a buduće poslovanje prije svega ovisi o radu poslovnih partnera “Tankerkomerca” d.d., koji obavlja usluge prekrcaja za HEP i Inu, “Sojare” d.d., koja je u sustavu “Agrokora”, razvoju situacije u DIOKI-ju, te razvoju i orijentaciji luke Gaženica, kaže Čubelić.

Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...