Grgurović: Od Pozdrava suncu dobili smo 120 milijuna marketinga!

Na aktualnom satu 38. sjednice Gradskog vijeća, Duško Vuković, gradski vijećnik HSU-a, pozvao je odgovorne da porade na brendiranju Zadra kao turističke destinacije koju su, kako je podsjetio, ugledni svjetski časopisi opisali kao jedno od najromantičnijih gradova na svijetu, uvrstili ga među šest najljepših malih luka u Europi.

Smatra kako se po tom pitanju nedovoljno čini. Istaknuo je i činjenicu da je iz Zadra moguće u roku od sat vremena stići do šest nacionalnih parkova i pet parkova prirode, što je podatak koji bi se također, dodao je, trebao uključiti u turističku promidžbu grada.

Dogradonačelnik Dražen Grgurović, uvjeren je kako je dosad učinjeno puno po pitanju brendiranja Zadra. Dokaz za to je, kako je rekao, Pozdrav suncu koji je opravdao očekivanja.

Istaknuo je da je u pet godina, koliko je u pogonu ova instalacija, Zadar od toliko osporavane investicije zaradio višestruko.

– Za malo novca dobili smo mnogo! Postoji podatak da smo od projekta koji je koštao 9 milijuna dobili 120 milijuna kuna marketinga. To je mjerljivo, rekao je Grgurović. Dodao je da će izvođač uskoro sanirati kvarove na Pozdravu suncu.

Izrazio je uvjerenje da bi “do početka ljeta” trebale biti svladane i softverske elektroničke zapreke te bi trebala biti ishodovana dozvola za proizvodnju električne energije. Tako će se Morske orgulje i Pozdrav suncu nadopunjavati i proizvoditi struju.

Na opasku da je ogroman novac uložen u sanaciju ove, kako je jedan vijećnik opisao,”halucinogene ideje”, gradonačelnik Vrančić istaknuo je kako “sve ima svoju cijenu održavanja”. Kao primjer iz dugogodišnje radne prakse u Općoj bolnici Zadar naveo je magnetsku rezonancu na kojoj “popravak samo jedne cijevi košta milijun kuna”.

Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...