Iza EVN-a ostala udubljenja, iza Vodovoda raskopane ceste

Plinofikacija Zadra ostavila je „traga“ na Zadru, ne samo u smislu novih priključaka zemnog plina, već i na gradskim ulicama koje su nakon obavljenih prokopa i polaganja cijevi ostajale u priličnom rasulu. Neke su ulice korektno sanirane nakon radova, a na nekim se vide oštećenja nakon sanacije u obliku udubljenog i oštećenog asfalta.

To se najbolje vidi na primjeru Ulice Ante Starčevića od Autobusnog kolodvora do Bolnice gdje je nakon obavljenih radova na plinofikaciji ostao vidljiv značajno udubljen asfalt na dijelu voznog kraka gdje je bio prokopan.

 

Tko će popraviti oštećenja i hoće li građani opet imati ulice kakve su bile prije plinofikacije?

– Postoji dosta problema vezano uz to. Obveza EVN-a u skladu s uvjetima koje su dobili prilikom građenja plinske mreže je da moraju vratiti ulice u prvobitno stanje. Tamo gdje su radili sami, bilo je prigovora nakon obavljenih radova, a ima projekata gdje su usklađeni radovi s drugim projektima.

Kod Elektre je iskorištena prilika da i oni polože cijevi za plin iako neće tamo tako skoro i doći plin, ali bilo bi glupo da nije iskorištena situacija i da se tamo nisu položile cijevi kad se već kopa tamo. Zbog problema oko sanacije Biogradske ulice i Ulice Andrije Hebranga mi smo, kao Gradska uprava, čak bili uskratili davanje daljnjih dozvola za plinofikaciju dok to nije bilo riješeno.

Ipak, objektivno govoreći, teško je očekivati da će se to riješiti sto posto, jer čim se otkopa ulica, čak i ako se propisno sanira nakon toga, nekoliko mjeseci kasnije djelovanjem vremenskih faktora i prometa zna doći do naknadnih oštećenja i udubljenja. Kod Kolodvora je bio iskop EVN-a, ali se pojavio i dodatni problem što je Grad Zadar preuzeo od Županijske uprave za ceste većinu ulica pod svoju nadležnost, pa se dogodilo da su radovi počeli na ulici koja je bila pod jednom nadležnošću, a završila pod sasvim drugom.

Tu su bile najrigoroznije Hrvatske ceste koje su uvjetovali da se nakon radova na D8 Jadranskoj magistrali ponovno asfaltira čitavi prometni trak. Doduše, to je frekventna cesta pa je razumljivo da se želi vratiti u prvobitno stanje, ali takva obveza ostaje i za ceste u nadležnosti Grada – kazao je zamjenik gradonačelnika Grada Zadra Darko Kasap.

Kako kaže, nije zadovoljan niti situacijom oko radova koje na ulicama izvodi Vodovod. – Tu je problem čak i veći jer ima puno više intervencija, sitnih ili većih iskopina i krpanja, tako da je puno više oštećenja kolnika nakon radova na vodovodnoj mreži. Vodovod provodi javni natječaj za izvođača radova za sanaciju kolnika nakon radova, jer do sada nisu uspjeli izabrati izvođača – kaže Kasap, dodajući kako je oštećenja svakim danom sve više, pa će Vodovod morati što prije izabrati izvođača radova i sanirati sve ono što je iza njih ostalo na gradskim ulicama.

Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...