Hrabri telefon uskoro dobiva i savjetodavnu liniju za roditelje

Kampanja Hrabrog telefona za uvođenje druge savjetodavne linije je pri kraju. Taj bi broj trebao biti u funkciji do kraja ovog mjeseca, a uskoro bi trebala zazvoniti i treća telefonska linija, namijenjena samo roditeljima.

Kampanja Hrabrog telefona je na vrhuncu. Sve je počelo u studenom prošle godine, a građani i dalje zovu zbog uvođenja druge savjetodavne linije za djecu.

“Naša linija za djecu će imati i novi broj telefona koji će biti 116-111. To je besplatni europski harmonizirani broj, dakle broj koji je identičan za dječje savjetodavne linije u cijeloj Europi”, rekla nam je predsjednica Hrabrog telefona Hana Hrpka. Trenutno se radi na edukaciji novih volontera, priprema se tehnička podrška, a sve to kako bi mogla zazvoniti i druga linija.

“Da bi imali istovremeno dvije savjetodavne linije za djecu, nama je godišnje potrebno oko 450 tisuća kuna. Ne očekujemo da ćemo odmah prikupiti cjelokupni iznos, ali nam je važno da imamo dovoljno da možemo započeti s radom”, rekla je Hrpka.

Osim dvije telefonske linije za djecu, Hrabri telefon uvodi prvu besplatnu savjetodavnu liniju za roditelje u Hrvatskoj.

“Smatramo da je to nešto što je doista potrebno. Sve više roditelja nas zove, pitaju nas za savjete što u slučaju kada se razvode, kako da kažu djetetu, kako da budu što bolji roditelji, zovu nas djedovi i bake, pa smo odlučili da otvorimo liniju i za njih”, kaže Hrpka.

Trenutna linija Hrabrog telefona za djecu postaje broj za roditelje. To je telefon kojeg već svi znaju, budući da je broj 0800 0800 u funkciji već 15 godina.Na liniji trenutno radi 40-tak volontera, a očekuje se da će se na ukupno tri telefonske linije Hrabrog telefona uskoro javljati novi educirani stručnjaci.

Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...