Hrabri telefon uvodi novu liniju za pomoć djeci: Sada stignu odgovoriti tek na svaki četvrti

Posljednji je dan kampanje Hrabrog telefona za uvođenje druge savjetodavne linije. Taj bi broj trebao uskoro zazvoniti, a u planu je treća telefonska linija, namijenjena samo za roditelje.

“Linija za djecu će imati novi broj 116-111. To je besplatni europski harmonizirani broj, koji je identičan za dječje savjetodavne linije u cijeloj Europi”, ističe predsjednica Hrabrog telefona Hana Hrpka te otkriva kako rade na edukaciji novih volontera te pripremi tehničke podrške, kako bi mogla zazvoniti i druga linija. Sada uspijevaju odgovoriti na samo 1 od 4 poziva.

“Da bi imali istovremeno dvije savjetodavne linije za djecu, nama je godišnje potrebno oko 450 tisuća kuna. Naravno ne očekujemo da ćemo odmah prikupiti cjelokupni iznos, ali nam je važno da imamo dovoljno da možemo započeti s radom”, kaže Hrpka.

Pomozite Hrabrom telefonu

Akciji koja je započela u studenom prošle godine moglo se pomoći slanjem SMS poruke HRABRI na broj 67101 te putem online donacija na internetskoj stranici udruge www.hrabritelefon.hr/donacije/.

Osim dvije telefonske linije za djecu, Hrabri telefon uvodi prvu besplatnu savjetodavnu liniju za roditelje u Hrvatskoj.”Sve više roditelja nas zove, pitaju nas za savjet što u slučaju kada se razvode, kako da kažu djetetu, kako da budu što bolji roditelji, zovu nas djedovi i bake, pa smo odlučili da otvorimo liniju i za njih”, otkriva Hrpka.

“Javljat će se isti ljudi i volonteri i savjetovatelji. Educirani su za rad na sve tri linije, samo što će one biti fizički odvojene, znači da će na dva telefona zvoniti za dječju liniju, a na jednom linija za roditelje, u istoj prostoriji”, pojašnjava Hrpka.

Na liniji trenutno radi 40-tak volontera, a očekuje se da će se na ukupno tri telefonske linije Hrabrog telefona uskoro javljati novi educirani stručnjaci.

Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...