Pripremite se: na #facebook uskoro stiže #hashtag

Hashtagovi bi se u skorije vrijeme mogli pojaviti u punoj funkciji na Facebooku, izvještava The Wall Street Journal. Što god da značila ta funkcija, jer su detalji vezani za ovo prilično nejasni osim toga da će ih, vrlo izgledno, koristiti (i) reklame. U svakom slučaju, Twitterov godinama poznat potpis će se preseliti na još jednu mrežu, piše Gadgeterija.

Twitter naravno nije jedina sfera interneta koja koristi hashtagove, ali je svakako ponajviše doprinijela njihovoj popularizaciji (i to u prilično iritantnim razmjerima). Uz to svakako vrijedi spomenuti i popularni Instagram, kojeg je u travnju prošle godine kupio upravo Facebook za kakvih milijardu američkih dolara. Za one kojima je sami termin hashtag nepoznat, riječ je o nekoj frazi ili pojmu prije kojeg je stavljena oznaka #. Tako WSJ piše:

Facebookov rad na hashtagovima je znak pojačane borbe između njih i Twittera, jer se oboje natječu za mobilne korisnike i oglašavanje. Već godinama se činilo kako te dvije mreže zauzimaju različita područja u spektru društvenih medija.

Već neko vrijeme se mreža lagano kreće prema terenu kojeg je zauzimao #Twitter, a sve je počelo mogućnostima označavanja brendova i prijatelja korištenjem znaka @, a proširilo se i na liste pretplatnika. Borba oko oglašavanja postaje intenzivnija iz trenutka u trenutak, a primjera radi, #Facebook je lani samo od toga uprihodio 4.3 milijarde američkih dolara. Pretpostavlja se kako bi uvođenjem ove mogućnosti Facebookov Graph Search mogao pretraživati i popularne teme (trending), premda se postavlja pitanje koliko će to biti valjano – obzirom da za razliku od prilično “javnog” komuniciranja na društvenoj mreži Twitter na Facebooku korisnici obično koriste različite oblike postavki za privatnost.

Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...