Znanstvenici tvrde: Nema sumnje da postoje vanzemaljci!

MLIJEČNA staza je toliko velika da nema sumnje, statistički govoreći, da vanzemaljci postoje.

To je jedna od tvrdnji poznatih znanstvenika iz serijala “Jesmo li sami?” koja će se emitirati mjesec dana na Science Channelu, javlja Huffington post.

No, kako izgledaju? Jesu li inteligentni ili ograničeni? Hoćemo li se ikada sresti s njima?

Prvi nastavak emisije “Vanzemaljci: Potpuni vodič” će se premijerno prikazati večeras, uz poznatog fizičara Michia Kaku, jednog od onih koji imaju prilično jasan stav o životu u svemiru.

“Neki znanstvenici tvrde da smo vjerojatno jedini oblik života u svemiru. Ma dajte molim vas, koliko je uopće zvijezda tamo? Teleskop Hubble vidi samo sto milijardi galaksija, a ostale?” kaže Kaku i dodaje: “Svaka galaksija se sastoji od 100 milijuna zvijezda. Vi izračunajte. Sto milijardi puta sto milijardi je 10 sekstilijuna (brod od 36 nula). Definitivno je još netko tamo.”

NASA-in teleskop Kepler je otkrio postojanje velikog broja planeta u našem galaktičkom susjedstvu, kao i broj planeta koji nalikuju Zemlji, dodatno podižući sumnju da na njima postoji život.

“Tamo je čitava sila planeta koji uopće nemaju veze s planetima iz naše galaksije” kaže astrobiolog Lewis Dartnell. “Česta vrsta planeta je Vodeni svijet – planet u potpunosti prekriven vodom i dubokim oceanima.”

Ipak, kako zapravo izgledaju ti oblici života, ako postoje?

“Za početak, moraju imati par očiju, oči lovca. Također moraju imati razvijene udove koji mogu izgraditi alate, strojeve i na kraju, svemirski brod. I treće, jezik kako bi generacije mogle međusobno komunicirati.” kaže Kaku.

Emisija će večeras imati svoju premijeru na Science Channelu.