Znanstvenici upozoravaju: Seks u svemiru može biti štetan za zdravlje

Iako nikad nije dokazano, u koloarima se često bruji o tome kako se znanstvenici na svojim misijima u svemiru često seksaju, a ta bi im aktivnost mogla ozbiljno naštetiti zdravlju, prenosi sciencerecorder.com. Naime, istraživanje na biljkama koje su proveli istraživači sa Sveučilišta u Montrealu pokazalo je da promjene gravitacije mogu ozbiljno oštetiti stanice i dovesti do teških bolesti u organizmu.

Biologinja Anja Geitmann smatra kako su ova otkrića izuzetno važna za život na Zemlji jer je istraživanje u kojem se pratila oplodnja biljaka dokazalo da nedostak gravitacije u velikoj mjeri utječe na procese oplodnje, raka i bolesti mozga. Rezultati su pokazali da promjene u gravitaciji narušavaju komunikaciju između ćelija neophodnih za razvoj muškog reproduktivnog organa kod biljaka, a kod proučavanja prenošenja peludi znanstvenici su vidjeli različite promjene, i to u samo nekoliko sekundi.

“Baš kao i tijekom ljudske reprodukcije, spermatozoid biljaka dolazi do jajašca kroz cilindrični organ. Međutim, za razliku od ljudi, kod biljaka je taj organ jednoćelijski i otpušta samo dva spermatozoida”, rekla je biologinja Geitmann.

Što se tiče seksualnih odnosa u svemiru, NASA ih u pravilu ne zabranjuje, no smatra kako među posadom treba vladati svojevrsni zakon povjerenja prilikom određene misije. Oni koji ne vjeruju da se seks u svemiru dogodio mišljenja su da će do toga ipak doći, i to kad prvi ljudi otiđu na Mars gdje će provesti nekoliko godina.