Lokalni vlastodršci okrenuli leđa Ryanairu

Prezentacija rezultate ankete ‘Stavovi i zadovoljstvo turista, korisnika niskotarifnih zračnih prijevoznika’ u organizaciji Turističke zajednice Zadarske županije doživjela je fijasko. Pozivu direktora županijske turističke zajednice Ive Dunatova nije se odazvao nijedan pozvani gradonačelnik odnosno načelnik općine s područja Zadarske županije.

Bojkot čelnih ljudi lokalne samouprave ukazuje na to da nisu oduševljeni činjenicom da se i od njih očekuje sudjelovanje u financiranju reklame destinacije na stranicama Ryanaira koje ove godine košta 900 tisuća eura. Polovicu tog iznosa platit će Hrvatska turistička zajednica, dok bi 450 tisuća eura trebale prikupiti lokalne turističke zajednice, općine, gradovi i hotelsko-turističke kuće.

‘Žao mi je što nisu došli. Ovdje se imalo što vidjeti. Riječ je o izuzetno važnom projektu, rekao bih projektu desetljeća i više od toga za Zadarsku županiju, ali i šire područje. On je financijski vrlo zahtjevan. Svi se mi oko njega puno trudimo, i Zadarska županija, i Grad Zadar, i turističke zajednice unutar županije, i Turistička zajednica Zadarske županije, i komercijalni subjekti. Postoji potreba da na sveobuhvatniji i kvalitetniji način pristupimo samom projektu, da na neki način svi participiramo jer svi imamo korist od njega. Nažalost, svjedoci smo toga da je turizam ono što nam ostaje i što nam dobro funkcionira i baš zato se moramo pobrinuti u svoj ovoj silnoj konkurenciji da radimo još kvalitetnije i još bolje, da privučemo još veći broj gostiju i produljimo sezonu’, prokomentirao je bojkot vidno razočarani Dunatov.

Istraživanje su protekle tri godine proveli studenti Odjela za turizam i komunikologiju Sveučilišta u Zadru i to među putnicima Ryanaira. Prezentacija je trebala čelnim ljudima gradova i općina na području Zadarske županije ukazati na svrsishodnost ulaganja u reklamu.

Ispitanici su Zadru na ljestvici od 1 do 10 dali ocjenu 7,6, što je prezenter Tomislav Klarin usporedio sa školskom ocjenom -4. Istaknuo je da je 73 posto ispitanika prvi put došlo u Zadar, 40 posto ih je dobilo preporuku prijatelja ili člana obitelji, 50 posto ih je prvu informaciju o destinaciji dobilo na internetskim stranicama aviokompanije, od čega njih čak 93 posto na stranicama Ryanaira. Gosti Zadrane drže ljubaznima, zadovoljni su kvalitetom smještaja, prirodnim ljepotama, kvalitetom usluge, sigurnošću i uređenosti mjesta. Više primjedbi iskazali su na kvalitetu hrane, ali i poštenje trgovaca. Također se u velikoj mjeri žale na uređenost plaža i nedostatak informacija o popratnim događajima.

Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...