Novi epilog proizvoda isteklog trajanja u zadarskom Konzumu: prodan jogurt star 14 dana!

Da slučaj mlijeka s isteklim rokom trajanja, o kojem smo javnost obavijestili jučer, nije jedan jedini, pokazuje slučaj još jedne naše čitateljice (podaci poznati redakciji), koja se tijekom jučerašnjeg dana javila u našu redakciju.

Ona je, kako nam govori, prije dva dana u Konzumovoj trgovini na Maloj pošti, kupila Vindijin jogurt "Fortia" na kojem je jasno naznačeno kako je rok trajanja istekao 20.03.2013., dok je jogurt prodan, dakle, našao se u slobodnoj prodaji čak dva tjedna nakon!

- Ja sam prekjučer, znači 3. travnja u Konzumu na Maloj pošti kupila jogurt i na njemu je pisao rok trajanja 20.3.2013., a to sam i slikala kako vidite na priloženoj fotografiji, stoji u poruci koju nam je uputila čitateljica, koju ćemo za ovu priliku osloviti kao Ivana.

 

Prodavačica ju zamolila da šuti!?

- Skužila sam da je istekao rok i vratila sam se. Djelatnik mi ga je zamijenio za novi s police, te su mi se ispričavali. Čula sam kako je jedna prodavačica rekla da šutimo o tome i ne govorimo nikome, samo da mi zamijene jogurt, dodaje nam Ivana.

- Ne znam da li je to bio jedini jogurt s isteklim trajanjem. Na svu sreću ga nisam konzumirala jer sam pravovremeno vidjela rok trajanja, izjavila nam je čitateljica.

Očigledno je kako je prema opisanom slučaju, cijela mašinerija Konzuma, zapravo, upućena u postupanje u slučaju ovakvih događaja.

Ovog puta, preskočili smo slanje upita odjelu odnosa s javnošću Konzuma, vjerujući kako bi nam uputili jednako korporativni dopis i odgovor, kao što su to učinili jučer, u slučaju kada je čitateljica kupila mlijeko kojem je rok trajanja istekao prije, naspram ovog jogurta - samo osam dana.

-  Ovim putem se prije svega želimo ispričati našim kupcima zbog ovog propusta. Ujedno sve naše kupce koji su kupili ovaj proizvod pozivamo da realiziraju povrat proizvoda u prodavaonici u kojoj su ga kupili, kako bi im refundirali novac ili zamijenili proizvod. Žao nam je da je došlo do ove situacije o kojoj smo obavijestili sve odgovorne osobe kako bi osigurali da se to više ne ponavlja. Ujedno pozivamo sve naše kupce da nas kontaktiraju sa svim svojim upitima, sugestijama ili reklamacijama putem našeg besplatnog potrošačkog telefona 0800 400 000 i mali adrese: [email protected], stoji, podsjećamo, u jučerašnjem priopćenju iz Konzuma.

 

Pokušaj utjecaja na novinare Antene Zadar

Cijela situacija, nastavno, dobila je i potpuno novi epilog, kada je jučer, anonimna pozivateljica, predstavljajući se da radi kao trgovkinja u Konzumu u kojem je kupljeno sporno mlijeko, moleći novinare naše redakcije - aplelirala da cijelu priču ne objavimo, nudeći novac, večere te kojekakve kompenzacije, u strahu za ne samo svoj posao, već posao 10-ak djelatnica Konzumove trgovine pored zadarskog kolodvora.

Na žalost, zbog cijele situacije i uplakanosti pozivateljice, nismo uspjeli dobiti informaciju da li je poziv našoj redakciji upućen svojevoljno ili je bio instruiran od strane nadređenih iste.

 

Nisu izolirani slučajevi?

Ako vjerujete da spomenuta dva slučaja nisu jedini, ne samo u Konzumu već i u ostalim trgovačkim lancima u vašem mjestu, kvartu ili gradu, redakcija Antene Zadar stoji vam na raspolaganju. Javite na svoju vijest putem ove poveznice ili naše Facebook stranice.

Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...