Počela Cro Museums Indiegogo kampanja

Nakon prilično dobre prihvaćenosti iOS verzije Cro Museumsa, autorski dvojac – Antun Matija Filipović i Jelena Bračun Filipović – odlučio se okrenuti popularnom servisu Indiegogo kako bi prikupio sredstva potrebna za donošenje aplikacije na Android uređaje.

Cro Museums korisnicima omogućava pregled svih važnih informacija o domaćim muzejima, poput radnog vremena, točne adrese, rasporeda izložbi i ostalog, a sve s ciljem promoviranja kulture i privlačenja posjetitelja hrvatskim muzejima.

Tim kroz Indiegogo kampanju traži 2.500 USD, a kampanja je pokrenuta u takozvanom “Flexible Funding” modelu, što znači da prikupljen novac, čak i ako svota bude niža od tražene, odlazi za razvoj aplikacije. Sve dodatne informacije o aplikaciji i Indiegogo kampanji možete potražiti ovdje.

Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...