Znate li što je ovo?

I kod nas su se na profilima korisnika Facebooka i Twittera počeli pojavljivati kvadrati crvene i plave pozadine, s po dvije ružičaste, odnosno žute vodoravne crte na sredini. O čemu se radi?

Riječ je o simbolu američke skupine Human Rights Campaign koja zagovara prava osoba homoseksualne, biseksualne i transeksualne spolne orijentacije.

Po društvenim mrežama počeo se širiti nakon što je Vrhovni sud Sjedinjenih Država počeo raspravu o pravu homoseksualaca na brak.

HRC-ov izvorni zaštitni znak plave je boje sa žutim crtama (koje simboliziraju jednakost), no početkom rasprave dobio je crveno-roza inačicu.

‘Crvena boja simbolizira ljubav, što je suština braka’, objasnio je glasnogovornik te organizacije, a prenosi Blaze. ‘Htjeli smo ljudima dati priliku za javnu i vidljivu podršku jednakosti prava na brak.’

Nije poznato na koliko je profila točno završio. HRC-ov originalni znak podijeljen je više od 66 tisuća puta i prikupio je više od 18 tisuća lajkova.

Blaze za usporedbu navodi brojke vezane uz kampanju s pričom o autističnoj djevojčici koja je u dva dana podijeljena 179 tisuća puta i prikupila je 727 tisuća lajkova.

Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...