Na festivale se ide zbog pijanstva, tučnjave i ševe sa strancima

U teoriji, odlazak na glazbene festivale odlična je prilika da pogledate gomilu zanimljivih bendova koje inače nemate prilike pogledati, a u praksi, odlazi se zbog seksa, alkohola i droge.

Tako barem tvrdi nova “šokantna” studija koja je pokazala da velik broj fanova na ljetne festivale odlazi zbog svega, samo ne glazbe. Četvrtina ispitanih priznala je da je na festivalu spavala s osobom koju su tamo upoznali, 21 posto tvrdi da ih najviše privlače droge, a 13 posto njih reklo je da idu zbog tučnjave.

Ni stariji nisu bolji

Studija provedena na dvije tisuće posjetitelja pokazala je da je ovo ponašanje ne ovisi nužno o starosti jer čak je 9% srednjovječnih posjetitelja (između 45 i 54 godine) reklo da na festivale odlazi kako bi eksperimentirali s drogama, petina njih kako bi prekomjerno pila, 10 posto zbog seksa, a “samo” dva posto ispitanika reklo je da je tučnjava ono što ih najviše pali.

Valja spomenuti i kako je riječ o studiji koja je provedena u Britaniji, ali te se brojke vjerojatno mogu primijeniti i na ostale dijelove svijeta iako u manjem postotku, posebno ako u obzir uzmemo navike britanskih ljubitelja festivala.

Vjerovali ili ne, neki su tamo zbog glazbe

Ipak, ne smijemo zaboraviti “pravovjerne” posjetitelje koji su tamo prvenstveno zbog glazbe. Riječ je o 45 posto njih koji tvrde da ih najviše privlači festivalska atmosfera, prilika da se druže s prijateljima i bijeg od svakodnevice.

Stručnjak za festivale George McKay, profesor sa sveučilišta u Salfordu rekao je da se ne radi o posebno šokantnom otkriću ako u obzir uzmemo da većina ljudi na festivale odlazi kako bi se “raspojasala”.

Sve je to seks, droga, rock ‘n’ roll i tradicija

“Festivali su duboko ukorijenjeni u karnevalskoj tradiciji, a namjera je preokrenuti svakodnevna očekivanja normalnog ponašanja. Primjerice, u srednjem vijeku neki su karnevali uključivali čak i kratkotrajne revolucije pomiješane s hedonizmom. Dakle, ne radi se o novim generacijama jer takvo je ponašanje prisutno oduvijek. Stoga, istraživanje MSN-a pokazuje samo jednu stvar – nove generacije drže se tradicije”, rekao je McKay.

Međutim, MSN-ova je studija pokazala i najveće zamjerke koje posjetitelji imaju. Najveći su problem kemijski WC-i koji se ne čiste dovoljno često (43%), slijedi cijena hrane i pića (17%), nemogućnost punjenja mobitela (17%), a svaki osmi posjetitelj tvrdi da strahuje od lošeg vremena.

Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...