Zuckerberg: “Više smo na Fejsu nego ikad do sad!”

Nakon spektakularno promašenog prošlogodišnjeg izlaska na burzu, analitičari su Facebooku predviđali mnoštvo teškoća u vremenu koje slijedi – a jedno od njih bila je i navodna nesposobnost tvrtke da zaradi lovu na sve raširenijoj upotrebi Facebooka preko mobilnih uređaja. Mobiteli i tableterija nisu, navodno, pogodni za prikazivanje oglasa, tvrdilo se tada.

Mnogi u Facebooku su se vjerojatno jučer zadovoljno smijuckali nakon objave rezultata za drugi fiskalni kvartal – od ukupno 1,6 milijardi dolara prometa ostvarenih oglašavanjem, od mobilnog oglašavanja došlo je izuzetno visokih 41% odnosno nekih 656 milijuna dolara. Nausprot tome, čak i najoptimističniji “upućeni” analitičari su iz svojih kristalnih kugli izvlačili brojke koje nisu prelazile 200 milijuna USD.

Ukupni prihodi u kvartalu iznosili su 1,81 milijardi dolara (53% rasta u odnosu na isto razdoblje prošle godine), a broj korisnika dostigao je 1,15 milijardi. Analitičari su, inače, očekivali 1,62 milijarde ukupnog prihoda, a ta razlika u očekivanjima je jučer dovela do porasta cijene dionica od 19%.

Čini se da se investiranje u razvoj kvalitetnijih aplikacija napokon isplaćuje (i danas smo do neba zahvalni na prošlogodišnjoj zamjeni katastrofalne aplikacije za Android OS onom koju koristimo sada), a isto tako i ulaganja u tehnologije koje pomažu oglašivačima da bolje usmjere oglase prema određenim skupinama korisnika. Jedna od nedavno predstavljenih mogućnosti tog tipa je i opcija koja od travnja omogućuje oglašivačima da oglasima ciljaju korisnike “ne-pametnih” telefona (slobodan prijevod groznog izraza “feature phones”) što je tržište od oko 100 milijuna korisnika diljem svijeta.

Mark Zuckerberg je tijekom predstavljanja rezultata naveo da je potražnja za mobilnim oglasima “suludo visoka”, a da Facebook u skorije vrijeme očekuje da prihodi od mobilnih oglasa nadmaše prihode od oglasa s desktop verzije društvene mreže. Ako znamo da Facebook trenutno ima 819 milijuna aktivnih mobilnih korisnika mjesečno i 470 milijuna dnevno, čini se da će se ovo proročanstvo vrlo brzo ispuniti.

Na konferenciji se moglo čuti i da korisnici Facebooka ukupno dnevno na servisu provedu 20 milijardi minuta (!) odnosno prosječno oko 29 minuta po korisniku, što je više nego ikad do sad. Također, postotak korisnika koji su aktivni dnevno u odnosu na broj koji je aktivan mjesečno porastao je na 61%, što je dodatan dokaz da se fascinacija Facebookom ne smanjuje.

Zuckerberg je na kraju adresirao i glasine da tinjedžerska publika napušta Facebook i okreće se drugim društvenim mrežama i aplikacijama za razmjenu poruka poput Snapchata i What’sAppa. Njegov komentar? “To jednostavno nije istina.”

Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...