Kokice poništavaju učinak reklama u kinu?

Reklame u kinu prije projekcije svima nam nevjerojatno idu na živce, a još kad znate kako su perfidno smišljene, dođe vam da poludite. Naime, cijela ideja se sastoji u tome da bi naša usta trebala nesvjesno ponoviti ime brenda ili proizvoda i na taj način ga bolje zapamtiti.

No, istraživači sa Sveučilišta u Koelnu, kojima očito to isto ide na živce, napravili su istraživanje i otkrili da jedenje kokica tijekom reklamnog bloka poništava taj učinak i ne programira nas na korištenje reklamiranog proizvoda.

Istraživanje je bilo praktično, odveli su ljude u kino, jednima dali kokice, drugima nisu, pa se nakon toga promatralo njihove reakcije na proizvode koji su bili reklamirani.

Oni koji nisu grickali ništa imali su pozitivne psihološke reakcije kad bi ugledali reklamirane proizvode, dok su oni koji su jeli kokice bili posve ravnodušni.

Znači, kokice ne izbjegavati, štoviše, toplo se preporučuju.

Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...