Nagrada Eko parku Ninska laguna i pješačkoj stazi na Kraljičinoj plaži

Nin je osvojio dvije nagrade na završnoj svečanosti 38. hrvatskog salona inovacija s međunarodnim sudjelovanjem – INOVA 2013. i 9. izložbi inovacija, prototipova i studentskih poslovnih planova – Budi uzor 2013. koji su se održali u kongresnoj dvorani Zagrebačkog velesajma.

Hrvatski savez inovatora dodijelio je Ninu posebnu nagradu za najbolju inovaciju u turizmu za koncept Eko Parka Ninska laguna i projekt ‘Mreža pješačkih staza na Kraljičinoj plaži i lokalitetu ljekovitog bilja’, a na istom događanju Hrvatski savez inovatora i Međunarodni ocjenjivački sud dodijelili su Turističkoj zajednici grada Nina zlatnu medalju za uspješan nastup na sajmu inovacija INOVA 2013. i izložbi- Budi uzoran 2013.

TZ Nina odlučila je unaprijediti stanje plaže obnovom šetnice i uspostavom mreže pješačkih staza koja bi povezivala dva lokaliteta i otvorila prostor za kreiranje eko parka Ninska laguna.

[pullquote align=”right”]Plaže Nina jedan među zaštitnm su znakovimaa i impresivna slika koju pamte svi koji su barem jednom posjetili taj grad. Njihova ukupna dužina je čak 8.000 metara[/pullquote]Plaže Nina jedan su od njegovih zaštitnih znakova i impresivna slika koju pamte svi koji su barem jednom posjetili taj grad. Njihova ukupna dužina je čak 8.000 metara.

Najdulja i najpoznatija među njima je tri kilometra duga, pješčana Kraljičina plaža. Na putu do nje treba prijeći desetak metara dugi plićak. U njezinoj blizini se nalaze najveći poznati lokaliteti ljekovitog blata u RH. Lani je u obnovu dijela šetnice uloženo sto tisuća kuna.

Marija Dejanović

Prema riječima direktorice TZ, Marije Dejanović, Nin daljnjim razvojem projekta kani dodatno povećati atraktivnost i sadržaje, kako i valorizirati prirodne značajke jedinstvenog lokaliteta.

Hrvatski salon inovacija s međunarodnim sudjelovanjem – INOVA i 9. Izložba inovacija, prototipova i studentskih poslovnih planova – Budi uzor, održali su se u organizaciji Hrvatskog saveza inovatora, Saveza inovatora Zagreba i tvrtke TERA-Tehnopolis.

U suorganizaciji su, također, sudjelovali Savez riječkih inovatora, Savez inovatora Primorsko-goranske županije, Hrvatska udruga inovatora-poduzetnika i Savez za energetiku Hrvatske, a pod pokroviteljstvom gradonačelnika Zagreba, Milana Bandića, World Invention Intellectual Property Association-a i supokroviteljstvom HGK i Hrvatske banke za obnovu i razvitak.

Riječ je o najvećem salonu inovacija kod nas na kojemu se predstavilo preko 550 inovacijskih dostignuža domačih i međunarodnih inovatora, a nazočila mu je 31 inozemna delegacija.

Koncept Eko Parka Ninska laguna i projekt ‘Mreža pješačkih staza na Kraljičinoj plaži i lokalitetu ljekovitog bilja’, uz projekt Grad Pag- magazin soli, uvršteni su među 10 krativnih i inovativnih projekata u turizmu 2013, s naglaskom na održivi razvoj, za što im je, u povodu Svjetskog dana turizma, koncem rujna, uručena prestižna godišnja nagrada Sveza za energetiku Zagreba, Energo Media Servisa i HGK- Europske poduzetničke mreže u Hrvatskoj – ‘CBTour 2013’, pod pokroviteljstvom Ministarstva turizma koje pak u projektu TZ Nina sudjeluju s 132.000 kuna.

 

Grad Pag – Magazini soli: Razvoj kulturno-turističke ponude grada Paga

Magazini soli koji se nalaze na području Paga još od mletačke vlasti zapušteni su, a dijelom neadekvatno prenamijenjeni. Cilj samog projekta je izgradnja i obnova turističke infrastrukture grada. Stvaranjem muzejsko-kulturnog centra u 1. magazinu soli obogatit će se kulturno-turistička ponuda jer će implementacija projekta doprinijeti ne samo stvaranju muzeja već će obnovljivi magazini nuditi sadržaje poput održavanja tradicionalnih sajmova, predstava, izložbi i raznih manifestacija s ciljem oživljavanja povijesti i tradicije grada Paga. Veći broj turista potaknuo bi i otvaranje novih poslova vezanih za turizam što bi dugoročno imalo pozitivan utjecaj na otvaranje novih radnih mjesta i u konačnici sprječavanje iseljavanja velikog broja stanovnika. Osim toga pružanje izložbenog prostora malim i srednjim poduzetnicima moglo bi imati dugoročni pozitivan učinak na poboljšanje marketinga i plasmana autentičnih otočnih proizvoda.

Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...