Što će biti s koncesijom? Afere u HAC-u zaustavljaju prodaju!

Već u roku dva tjedna, gradovi će biti preplavljeni novim štandovima na kojima će se prikupljati potpisi za referendum. Ovaj puta će građani imati prilike dati svoj potpis žele li da kroz taj oblik izravne demokracije kažu svoje mišljenje o davanju autocesta u koncesiju. Vođa šarolike skupine sindikata, udruga i nevladinih inicijativa koji će tražiti zaustavljanje prodaje 1024 kilometra autocesta je Mijat Stanić.

Taj čelnik Nezavisnog cestarskog sindikata već ima jasan imidž borca protiv korupcije, koji već tjednima samo pojačava izravnim optužbama bivšeg čelnika HAC-a i kaznenim prijavama protiv bivšeg ministra Božidara Kalmete.

Ako tko dođe glave Kalmeti, onda će to biti Stanić i njegova ekipa koja je u javnost iUSKOK dostavila desetke kilograma dokumentacije o krađi desetljeća.

S tim imidžem, Stanić kreće u svoj životni projekt: zadržati autoceste u hrvatskom vlasništvu.

– Uvjereni smo da ćemo uspjeti. Imat ćemo stožer u svakom gradu. Bit će to dosad neviđeno organizirano prikupljanje potpisa – kaže Stanić.

Uz vojnički ustroj i organizaciju za prikupljanje potpisa, Stanićeva računica je jednostavna: samo sindikati koji ih podržavaju imaju 450.000 članova, u svim anketama, više od 60 posto građana je protiv koncesioniranja autocesta, podržavaju ih udruge poput GONG-a i Prava na Grad i stručnjaci poput Ljube Jurčića i Željka Marušića s Prometnog fakulteta.

U javnosti su već prezentirani i izračuni da će u slučaju davanja autocesta ukoncesiju za 22 milijarde kuna u 50 godina, Hrvatska biti na gubitku.

Osim toga, građani su nezadovoljni provođenim reformama Vlade i krpanjem rupa prodajom imovine.

Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...