WhatsApp i njihovi planovi za budućnost
Jan Koum, izvršni direktor i suosnivač WhatsAppa, tvrtke zaslužne za jednu od najpopularnijih svjetskih komunikacijskih platformi, sudjelovao je na DLD konferenciji u Münchenu. U svom se govoru raspričao o planovima kompanije, te o tome kako oni vide budućnost svoje megapopularne aplikacije. “Ključna stvar je fokus, a ne fotografije koje nestaju”, sažeo je misiju tvrtke i cinično se osvrnuo na Snapchat – WhatsApp neće u svoju aplikaciju dodavati igrice, reklame, niti ostale smicalice.
Koum je naglasio da se žele fokusirati samo na poruke, i na to da aplikacija funkcionira što bolje. Kompanija trenutno zarađuje dovoljno, a prodaja nekom od tehnoloških giganata nije im privlačna. Osnivači žele ostati neovisni i osigurati rast poslovanja. Dugoročno, rekao je, cilj WhatsAppa je biti prisutan na svakom pametnom telefonu u svijetu, makar ih (prema nekim projekcijama) uskoro bilo i pet milijardi.
WhatsApp trenutno ima preko 430 milijuna korisnika, a tek prošlog su mjeseca premašili brojku od 400 milijuna. Ovaj strmoglavi rast popraćen je i rastom broja poslanih poruka, pa se taj broj trenutno kreće oko 50 milijardi na dan.