Želite ravan trbuh? Ovo radite svaki dan, a ne biste smjeli

Deblji trbuščić, osim što ne izgleda lijepo, može biti pokretač mnogih zdravstvenih problema. Kako ga se riješiti? Nismo ni svjesni da svaki dan radimo baš ono što ne bismo trebali – unosimo previše soli.

Stručnjaci savjetuju da za ravniji trbuh trebamo smanjiti unos soli u organizam i povećati unos namirnica bogatih kalijem i vlaknima. Da biste si pomogli, nemojte na stol tijekom jela stavljati soljenku i suzdržite se od jela u restoranima jer je hrana već začinjena. Ako imate problema sa zatvorom, hrana bogata vlaknima pomoći će vam riješiti taj problem jer potiče probavu. Stoga posegnite za narančama, gljivama, malinama, brokulom i kupusom, objavljuje FemailFirst.

Namirnice bogate kalijem pomoći će vam da se riješite nakupljene tekućine u organizmu. Zato nemojte izbjegavati banane ni batat (slatki krumpir) jer će vam biti dobri saveznici u smanjenju naslaga oko trbuha. No, organizam treba puno tekućine, stoga nemojte zaboraviti piti dosta vode tijekom dana. Ako ne pijete dovoljno, smanjit će se razina kalija u organizmu i uzrokovati konstipaciju (zatvor) .

Preporuka je i izbjegavati hranu koja obiluje šećerom i masnoćama. Konzumirajte povrće skuhano na pari i cjelovite žitarice da “ozdravite” probavni sustav.


Vijesti Antene Zadar slušajte na 97,2 MHz, te online na 972.fm na svaki puni sat od 8 do 16 sati. Slušajte i Jutarnju kroniku radnim danom u 7 sati. Svakako nas pratite i na društvenim mrežama Facebook, Twitter, Instagram i YouTube. Preuzmite naše aplikacije za iOS i Android uređaje, kako bi vam bili još dostupniji u svakom trenutku.

Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...