Dunatov o Ryanairu: “HTZ je predvidio manje novca, a iznos je poslovna tajna”

Ryanair još nije izišao s redom letenja iz Zračne luke Zadar, nego je samo preliminarno objavio uvođenje leta iz Manchestera, a ukidanje leta iz Liverpoola, što je direktor Ureda Turističke zajednice Zadarske županije Ivo Dunatov protumačio kao dobru vijest.

– Let iz Manchestera je puno isplativiji od Liverpoola, tako da će to imati pozitivan efekt na veći broj putnika, a za ostalo se još ne zna jer se čeka odluka Rynaira. Mislim da će oni ubrzo izići s konačnim brojem letova i luka iz kojih lete. Manje-više to će biti ovi letovi koji su bili do sada, s tim što je Manchester jedan veliki plus – kazao je Dunatov.

Financiranje letova prema planu udruženog oglašavanja iz prošle godine uglavnom je riješeno, kaže Dunatov, priznajući kako ipak postoji još nešto obveza koje će se riješiti “kroz tehničke detalje” u skorom razdoblju.

– Za ovu godinu mi smo kandidaturu podnijeli. Prema modelima HTZ-a, odobrili su nam manje novca, ali naša kandidatura je ionako bila preliminarna jer ne možemo do veljače znati sto posto broj aviona. Takva je tehnologija rada aviokompanija, tako da ćemo tek doznati konačni broj i koliko će nam nedostajati od HTZ-a tada. A i to pokušavamo s njima riješiti na kvalitetan način jer smo to do sada osam godina uspjeli premostiti, pa se nadam da ćemo i u ovoj godini s obzirom na dobrobit koju taj cijeli posao nosi.

– To bi trebalo donijeti od 190 do 200 tisuća putnika u dolasku, koji donose golem prihod svim subjektima, ne samo u Zadarskoj županiji, nego i u okolnim županijama i cijeloj Hrvatskoj. Tako da su svi manje-više svjesni da je taj projekt iznimno važan i svi pokušavaju naći model da se to financijski razriješi te da se u budućnosti još i bolje realizira. O konkretnim brojkama se ne može govoriti jer je to poslovna tajna – kazao je Dunatov.

Iako to Dunatov nije želio potvrditi, ono što je poznato prema ugovoru koji je u kolovozu prošle godine potpisan za oglašavanja zadarske destinacije na internetskim stranicama niskotarifne kompanije Ryanair, koja je otvorila i svoju bazu u Zračnoj luci Zadar, reklama je stajala 10,6 milijuna kuna, od čega je pola pokrila Hrvatska turistička zajednica, dok je preostalu polovinu trebala osigurati Županija te gradovi i općine kroz svoje turističke zajednice.

– U odnosu na ukupni promet, broj putnika, noćenja i ukupni prihod koji je postignut tim letovima, to su zapravo vrlo mala ulaganja u regionalnu promociju na njihovim web-portalima, koja je konkretan instrument kupnje karata i direktnih dolazaka i bukiranja – kazao je Dunatov.

Efekte povećanja broja putnika koji u Zadar stižu niskobudžetnom avionskom kompanijom pokazala je i studija rađena na Sveučilištu po kojoj prosječna dnevna potrošnja avionskih gostiju iznosi 92 eura.

Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...