Na turističkom sajmu “Place2Go” štand Vira među najposjećenijima!

Turistička ponuda Vira, nakon obilaska inozemnih smotri, predstavljanje je nastavila u Hrvatskoj pa tako i na međunarodnom turističkom sajmu “PLACE2GO”, u Zagrebu, priređenom u Boćarskom domu Zrinjevac.

Prvog dana sajma održana je prezentacija otoka Vira, njegovih turističkih potencijala, i proizvoda, kao i projekata Općine Vir i općinskog poduzeća “Vir turizam”. Uz nastup klape “Vir”, direktor poduzeća “Vir turizam” Zdenko Mičić na glavnoj bini sajma pred ispunjenom pozornicom improviziranog amfiteatra pozdravio je posjetitelje u ime Općine, načelnika Kristijana Kapovića i Općinskog vijeća, upoznavši ih s osnovnim, općenitim i konkretnim činjenicama o otoku i turističkim projektima.

Vir je otok s dva lica; svega 15 posto otoka je naseljeno, dok je 85 posto netaknuta priroda, prepuna čistih plaža i uvala pod borovom šumom, kazao je Mičić navodeći i nesrazmjer broja stanovnika u zimskom i ljetnom periodu, ali i stalan rast stanovništva koje je od 1991. godine do posljednjeg popisa 2011. naraslo za gotovo 400 posto. Predstavljeni su infrastrukturni, komunalni i turistički projekti virske Općine i njezine tvrtke “Vir turizam”. I to od gradnje vodovodne i kanalizacijske mreže, uređenja plaža, cesta, biciklističkih staza do buduće gradnje hotela, marine, sportskog centra i kampa za šest tisuća turista.

To sve će donijeti Viru i svim njegovim stanovnicima novi standard kvalitete življenja. Krajnji je cilj što ljepši otok, a s realizacijom projekata – i otvaranje novih radnih mjesta za stanovnike otoka Vira, zaključio je direktor „Vir turizma“.

Nakon prezentacije Vira, posjetitelji i Virani nastavili su druženje na domjenku uz canapé, desertno vino i kolače, a posjet Zagrebu i sajmu iskorišten je i za poslovne sastanke koje su direktor Mičić i voditeljica Turističke agencije poduzeća “Vir turizam” i virskog štanda Adela Turković odradili s predstavnicima Ronilačkog kluba “Adriaticro” iz Zagreba.

Već prvog dana sajma “PLACE2GO” podijeljeno je izlagačima i posjetiteljima preko tisuću virskih imidž brošura i više stotina poklon paketa “Ja volim Vir”, koje je uz virski štand, izložbeni destinacijski i izložbeni prostor rukotvorina i eko proizvoda podijelilo šest atraktivnih hostesa. Na samom štandu veliki broj prijatelja otoka Vira iz Zagreba i posjetitelja sajma zabavljalo se uz klapu “Vir”, virsku lozovaču i domaće smokve koje je u ime Turističke zajednice Općine Vir donio njezin direktor Šime Vučetić.

Izložbene štandove 180 izlagača iz 19 zemalja svijeta posjetilo je više tisuća posjetitelja i turističkih djelatnika iz Hrvatske, Srbije, Indije, Tajlanda, Indonezije, Irana, Afganistana, Mađarske, Slovenije, Turske, Austrije, Bosne i Hercegovine, Njemačke, SAD, Francuske, Italije, Bugarske, Makedonije i Tunisa.

Uz virski štand vladala je uobičajena gužva i zanimanje za virski turistički proizvod sadržan u propagandnoj sintagmi “Otok s dva lica”, a štand je posjetila i delegacija Općine Vir i Općinskog vijeća Općine Vir. Na licu mjesta načelnik Kristijan Kapović i predsjednik Vijeća Miroslav Glavan mogli su vidjeti kako nije bilo posjetitelja sajma koji se izložbenim dvoranama i prostorom sajma nije šetao bez virske imidž brošure koje su neumorno dijelile mlade hostese, a brojka podijeljenih brošura na 18 svjetskih jezika i darovnih paketa “Ja volim Vir” popela se u dva dana na preko pet tisuća. Nije, naravno, ostala neopažena ni činjenica kako je nerijetko najposjećenija bila prezentacija otoka Vira kada su sva sjedišta u gledalištu bila ispunjena, dok je ostalih petnaestak prezentera pratilo jedva desetak gledatelja.

Na turističkom sajmu “PLACE2GO” svoju ponudu izložila su i dva veleposlanstva – Indonezije i Indije – potom 50-ak turističkih zajednica i jedinica lokalne samouprave iz desetak zemalja svijeta, 20-ak turističkih agencija i turoperatora, tri aviokompanije, 15 hotela iz Hrvatske, Srbije, Mađarske i Slovenije, nekoliko nacionalnih parkova i parkova prirode, muzeja, toplica i wellness centara, te brojni drugi izlagači ekoloških poljoprivrednih proizvoda i rukotvorina. Trodnevni program pratilo je nekoliko televizijskih kuća.

“PLACE2GO” međunarodni turistički sajam održan je po treći put, a nakon gašenja “Cro Toura” na Zagrebačkom velesajmu, ujedno je i najznačajniji turistički sajam u Hrvatskoj i među najvažnijima u ovogodišnjem programu turističke prezentacije Vira.

 

OKVIRI UZ TEKST

 

1.

 

Predstavljeni su infrastrukturni, komunalni i turistički projekti virske Općine i njezine tvrtke “Vir turizam”. I to od gradnje vodovodne i kanalizacijske mreže, uređenja plaža, cesta, biciklističkih staza do buduće gradnje hotela, marine, sportskog centra i kampa za šest tisuća turista

 

2.

Nije, naravno, ostalo neopaženo kako je najposjećenija bila prezentacija otoka Vira kada su sva sjedišta u gledalištu bila ispunjena, dok je ostalih petnaestak prezentera pratilo jedva desetak gledatelja

 

3.

Izložbene štandove 180 izlagača iz 19 zemalja svijeta posjetilo je više tisuća posjetitelja i turističkih djelatnika iz Hrvatske, Srbije, Indije, Tajlanda, Indonezije, Irana, Afganistana, Mađarske, Slovenije, Turske, Austrije, Bosne i Hercegovine, Njemačke, SAD, Francuske, Italije, Bugarske, Makedonije i Tunisa

 

Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...