Poslovanje s hranom i arbitraža poslovnih sporova u HGK podružnici Zadar

Hrvatska gospodarska komora – Županijska komora Zadar i kroz idućih je desetak dana domaćin nekoliko zanimljivih događanja. Posebno se izdvajaju dva. Prvi se u dvorani za sastanke, Špire Brusine 16, organizira u utorak 1. travnja.

Dakle, s početkom u 11 sati priređuje se skup na kojem će se predstaviti rad Centra za mirenje i Stalnog arbitražnog sudišta. Izlagači su prof.em.dr.sc. Krešimir Sajko, predsjednik Centra za mirenje pri HGK i prof.dr.sc. Mihajlo Dika, predsjednik Stalnog arbitražnog sudišta pri HGK.

Trgovačkim društvima i drugim poslovnim subjektima vrlo je važno osigurati učinkovito rješavanje poslovnih sporova. Ukoliko pažljivo ne planiraju mehanizme rješavanja sporova, poduzetnici se izlažu konstantnom riziku traženja pravne zaštite u dugotrajnim i prilično neizvjesnim, počesto i neučinkovitim, sudskim parnicama.

Mirenje i arbitraža predstavljaju učinkovitu alternativu sudskom rješavanju sporova. Putem usluge organiziranja postupka arbitraže i mirenja, Stalno izbrano sudište i Centar za mirenje pri Hrvatskoj gospodarskoj komori pružaju cjelovit okvir za učinkovito izvansudsko rješavanje domaćih i međunarodnih poslovnih sporova. Sudište i Centar organizirali su ovaj skup u namjeri da informiraju poduzetnike o praktičnim aspektima rješavanja sporova abritražom i mirenjem, tvrde profesori Sajko i Dika.

[pullquote align=”left”]U utorak, 1.4., priređuje se skup na kojem će se predstaviti rad Centra za mirenje i Stalnog arbitražnog sudišta. Izlagači su prof.em.dr.sc. Krešimir Sajko, predsjednik Centra za mirenje pri HGK i prof.dr.sc. Mihajlo Dika, predsjednik Stalnog arbitražnog sudišta pri HGK[/pullquote]Seminar je namijenjen poduzetnicima, odvjetnicima, bilježnicima i svima ostalima koji su zainteresirani za rješavanje sporova arbitražom i mirenjem. Iako se u seminar mogu uključiti i djelatnici pravne službe, napose se očekuje sudjelovanje menadžmenta.

Dvoumite li se o dolasku, imate interes, ali proljetni je i sunčan dan, pa… možda vas pokrene informacija kako je trajanje seminara oko 90 minuta, a uz to je i besplatan.

Seminar „HACCP verifikacija i revizija“ koji u okviru Programa pomoći subjektima u poslovanju s hranom organiziraju HGK – Županijska komora Zadar, Centar za kvalitetu Hrvatske gospodarske komore i Poljoprivredno-prehrambeni inovacijski centar, održati će se pak u petak, 4. travnja, također u 11 sati, u Županijskoj komori Zadar.

Edukacija je namijenjena svim subjektima u poslovanju s hranom (SPH), gospodarskim subjektima koji proizvode, prerađuju ili distribuiraju hranu, inspekcijama te svim drugim zainteresiranim stranama koje sudjeluju u provođenju zakonodavnih uvjeta u području sigurnosti hrane i prehrambenih proizvoda.

Sudionici, isto tako besplatne, edukacije biti će upućeni u zakonodavne uvjete vezane uz održavanje sustava sigurnosti hrane na temelju HACCP načela. Važni elementi tih aktivnosti koje subjekti u poslovanju s hranom (SPH) provode jesu verifikacija i revizija, što obuhvaća i aktivnosti nadležnih inspekcija kada je riječ o provođenju službenih kontrola SPH-a .

[pullquote align=”right”]Seminar „HACCP verifikacija i revizija“ koji organiziraju HGK – Županijska komora Zadar, Centar za kvalitetu Hrvatske gospodarske komore i Poljoprivredno-prehrambeni inovacijski centar, održati će se pak u petak, 4. travnja[/pullquote]Edukacija će obuhvatiti praktični pristup aktivnostima koje subjekti u poslovanju s hranom provode samostalno, a kako bi dokazali učinkovitost preventivnog sustava samokontrole temeljenog na HACCP načelima.

Biti će upoznati i s načinima provođenja službenih kontrola u kontekstu metoda revizije i verifikacije sustava sigurnosti hrane, a predavač je mr.sc. Nevenka Gašparac, dr. vet.med., pomoćnica direktora Centra za kvalitetu HGK-a.

Inače, na stranicama Ministarstva poduzetništva i obrta, objavljen je upravo javni poziv na dostavu projektnih prijedloga „Primjena informacijske i komunikacijske tehnologije za poboljšanje poslovnih procesa“. Sredstva iz toga javnog poziva osmišljena su da pruže potporu ulaganjima MSP u informacijsko-komunikacijske tehnologije, a njome će se sufinancirati analiza postojećih poslovnih procesa i inovacija te njihova digitalizacija, uključujući troškove hardware-a i software-a.

Ukupan iznos sredstava je 24.061.600 kn pri čemu se financira između 70 i 85 posto ukupnih prihvatljivih troškova. Iznos potpore po pojedinom projektu kreće se od 150.000 kn do 750.000 kuna. To je drugi natječaj kojim će se poduzetnički projekti sufinancirati iz Europskog fonda za regionalni razvoj, a prijave na natječaj primat će se najkasnije 22. travnja.

Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...