Reklame ubijaju samopouzdanje

Reklame se već duže vrijeme nalaze na stupu srama zbog svog pogubnog utjecaja na navike potrošača, a naročito djece, no istraživanje provedeno na Marshall School of Business pokazalo je još jedan negativan učinak reklama.

Naime, svi znamo da je kupovina često najbolja terapija za samopouzdanje, jer se napokon osjećamo odgovorno i sam čin odlučivanja koji je samo naš daje nam nužan poticaj samopouzdanju koje je narušeno lošim obiteljskim ili profesionalnim odnosima.

Upravo na to računaju proizvođači u svojim reklamama, navodeći nas da pomislimo kako smo sami napravili najbolji odabir, podilazeći nam na sve moguće načine, no izgleda da u slučaju samaca takve reklame mogu u nekim slučajevima biti kontraproduktivne.

Radi se o reklamama u kojima sretni parovi uživaju u svom savršenom životu koristeći proizvode koje nas žele natjerati kupiti, no samcima to trlja sol na ranu usamljenosti i podsvjesno ih odgovara od kupnje.

Tako samci na sliku sretnog para koji u nečemu uživa osjećaju da oni nisu dostojni tog proizvoda jer nisu u vezi, pa ga izbjegavaju kupiti.

Ovo se naročito odnosi na sezone blagdana i vjenčanja, koje su prepune reklama koje naglašavaju veze i ljubavne odnose, a samci koji se zbog toga osjećaju manje vrijednima troše manje, odabiru jeftinije proizvode.

Na žalost, to sve dovodi do odabira manje ukusne i kaloričnije hrane, što vodi prema višku kilograma.

Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...