Loš dan u Hyereu: Fantela i Marenić tek 14., na 17. mjestu Kostov i Cupać

Idemo ukratko- težak prvi dan finala za CRO sailing team, osim Ivana Kljakovića Gašpića većina naših jedriličara je pala u poretku, ali i dalje su na jako dobrim pozicijama. Još su dva dana finalnih jedrenja do plova za odličja, puno toga se još treba jedriti. U srebrnoj skupini Radiala ugodno je iznenadila 15godišnja Sandra Lulić.

Nije išlo baš najbolje danas, kad krene lančano onda krene, prva dva dana regate bila su zaista izvrsna za CRO sailing team, ali jedan slab dan obično se u šest dana natjecanja dogodi prije ili kasnije, danas je bio naš. Mada naravno rezultati su i dalje više nego dobri, u dvije discipline smo u najboljih deset, u još dvije nadomak broja deset koje vodi u plov za odličja, vjerojatno smo malo i razmaženi sjajnim postignućima naših jedriličara, prenosi stanje na „terenu“ s „lica mjesta“ Zadranka Zrinka Grancarić iz Press službe HJS-a.

Ivan Kljaković Gašpić definitivno se vraća na pozicije koje mu pripadaju, u vrh klase Finn. S jučerašnjim 13. i trećim ulazom napredovao je na visoko peto mjesto poretka.

U prvom plovu bilo je jako teško, stalno sam bio u krivoj fazi i nikako se posložiti kockice, ušao sam u grupi u cilj i to 13. je moglo biti i bolje nekoliko mjesta. Mala razlika bi značila puno i toga mi je baš žao. U drugom plovu sam odjedrio maestralno, osjećao sam se dominatno i ponosan sam što sam dobro odradio to kad su već svi drugi „pukli“ i nisu imali snage, ispričao je podjednako pomalo razočarani i dobro raspoloženi Ivan.

[pullquote align=”left”]Nije išlo baš najbolje danas, kad krene lančano onda krene, prva dva dana regate bila su zaista izvrsna za CRO sailing team, ali jedan slab dan obično se u šest dana natjecanja dogodi prije ili kasnije, danas je bio naš[/pullquote]Milan Vujasinović pao je na 12. mjesto, na 27. je Tudor Bilić, 28. Josip Olujić, 30. Nenad Bugarin, 40. Dan Lovrović. Lijepo je vidjeti tako puno CRO jedara u floti Finna.

Rezultati laseraša rješavali su se punih pet sati, u sedmom plovu regate zlatna i srebrna skupina su se pomiješale u cilju. Nažalost, nijedan od naših kormilara u vrhu poretka nije u srijedu imao dobar dan, Tonči Stipanović i Daniel Mihelić u oba su jedrenja bili oko 20. mjesta, Filip Jurišić vozio se u drugoj polovici zlatne skupine. Međutim, najvažnije je da i dalje imamo ime u borbi za vrh. Tonči Stipanović je i nadalje na odličnom šestom mjestu.

Nije bilo najbolje, oba plova sam se odlučio ići desno, ali prošla je lijeva strana regatnog polja. Takav je sport, jedan dan ide, ponekad se donose krive odluke, ima još četiri plova, idućih dana može konkurencija pogriješiti, ja dobro odjedriti i opet sam u samom vrhu, komentirao je Stipanović.  Mihelić je 19., Jurišić 20.

Tina Mihelić u Laser Radialu zauzima 13. mjesto, upisala se kao 10. i trinaesta.

Imala sam dobre starteve, u prvom plovu sam pogriješila stranu pa sam izgubila nekoliko mjesta, ali s tim sam plovom zadovoljna. U drugom sam skroz pogriješila stranu, tako da sam na prvoj oznaci bila lošija, pa sam nadoknađivala opet niz vjetar. Može to bolje, ali sve u svemu ok, usprkos svemu dosta je zadovoljna bila Tina.

Pohvale u srebrnoj skupini idu mladoj Sandri Lulić. Prvi plov je pobijedila, u drugom je bila druga. Ovoj mladoj djevojci tek je 15 godina, još je pune četiri sezone juniorka, ovo joj je druga regata Svjetskog kupa. Zaista izniman nastup u respektabilnom društvu.

[pullquote align=”right”]Među dvojcima u klasi 470 dosta poteškoća za Šimu Fantelu i Igora Marenića, dva ulaza iza 20. mjesta, nakon prvog dana finala zauzimaju 14. mjesto redoslijeda[/pullquote]- Vozila sam opušteno, sve je bilo onako kako sam htjela. U drugom plovu me Nizozemka dobila nadomak cilja, međutim ovo mi je drugi Svjetski kup i zadovoljna sam svojim rezultatom. Trebam raditi još godinama da bi došla do nekog iskustva kao što ima Tina i ostale cure, veliki je smiješak Sandra imala na licu. Napredovala je na 57. mjesto, 61. je Ana Zelić, 64. Anđela de Micheli Vitturi.

Dosta loše za nas, oba smo plova prvu stranicu odjedrili loše taktički, u prvom smo još radi sudara morali odraditi kazneni okret, u drugom nam je kod dizanja zapeo spinaker, sve u svemu loš dan, što prije ga zaboraviti, sutra u nove borbe, kazao je Marenić.

Kod ostalih, 62. su Ante Botica i Jure Vuletić, 81. Šime Sorić i Marin Jakovčev. Među ženskim posadama na 22. mjestu su Enia Ninčević i Romana Župan.

Pavle Kostov i Petar Cupać zadržali su 17. mjesto u 49eru, s mora su se vratili zadovoljni.

Zlatna skupina, svi najbolji su tu, mi smo zadovoljni kako smo se snašli. Nedostajalo je malo brzine, ali inače je sve bilo dobro. 18., 10. i 11. danas. Bilo je stvarno teško, svi idu isto, sve se događa u jedan metar, smatra Pavle u društvu Petra.

Jako dobre plasmane za nas na dasci i dalje drže Luka Mratović i Mihovil Fantela. Nakon devet jedrenja su 29. i 38., što je jedan od njihovih najboljih nastupa na sličnim regatama.

Dan je danas počeo s bonacom, čekalo se, cijeli program je kasnio oko dva sata, no kasnije se vjetar lijepo razvio, u kasnim poslijepodnevnim satima kad su jedrile Radialke bilo je skoro i 20 čvorova. Uz Azurnu obalu, još su tri dana do kraja natjecanja.

Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi