Facebook predstavio oglašivačku mrežu

Sukladno ranijim najavama, na Facebookovoj F8 konferenciji u San Franciscu Mark Zuckerberg je predstavio svoju novu oglašivačku uslugu. Radi se o servisu nazvanom Audience Network koji služi za distribuciju oglasa u mobilne aplikacije drugih proizvođača, a sve putem Facebooka. Ovim potezom kompanija želi iskoristiti svoje znanje i tehnologiju u području mobilnog oglašavanja i konkurirati na ovom tržištu izvan okvira vlastite društvene mreže.

Radi se o ciljanom oglašavanju u kojem se korisnicima prikazuju relevantni oglasi na temelju podataka iz njegovog profila, što otvara prostor strahu za privatnost takvih podataka. Ostaje, dakle, za vidjeti kako će Facebook upravljati podacima koji služe za bolje pozicioniranje oglasa, te hoće li zaista biti razloga za brigu što se oni daju na korištenje developerima partnerskih aplikacija unutar Audience Network mreže. Ovi su podaci ključni za uspjeh ovakvog vida distribucije oglasa, budući da oni jamče bolju prihvaćenost i veći broj korisničkih klikova (CTR) od klasičnih ne-targetiranih oglasa.

Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...