Okultni pop: Lady Gaga, transhumanizam, alkemija i kontrola uma

Stefani Joanne Angelina Germanotta poznatija kao Lady Gaga je pravi primjer implementacije simbolike u svaki segment pomno osmišljenog javnog nastupa.

Ukoliko krenemo od njezinog imena, dobivamo termin ‘gaga’ koji označava ‘odsutni um’ iliti ‘praznoglavost’ i ‘ludost’. Drugo objašnjenje termina je dječje imitiranje govora odraslih. Tako dobivamo složenicu ‘praznoglava dama’, a sama Germanotta tvrdi kako joj ime i put karijere uzor crpe iz pjesme grupe Queen ‘Radio Gaga’. Zanimljivo je da spot prikazuje prizore iz ranije spomenutog filma ‘Metropolis’.

Tu alkemijsku transhumanističku pretvorbu možemo vidjeti i kod Beyonce, Madonne, Kylie Minogue i brojnih drugih zvijezda. Gagin logotip sa ženskom bezglavom lutkom i munjom kroja prolazi kroz vaginu promovira slične prizemne stvari. Javni istupi sa 666 gestikulacijom prstiju, prekrivenim okom, piramidama, Baphometom i ostalim simbolima kroz godine su postali njezin ‘trademark’. Prvi singl ‘Just Dance’ suptilno koketira sa simbolikom, no već sljedeća pjesma, veliki hit ‘Poker Face’ stvara plodno tlo za psihodelični nadrealni svijet praznoglavih ljuštura koji kulminira pjesmom ‘Paparazzi’. Gagin pad s balkona tijekom ljubavnog klinča iz šahovske prostorije s jarcem odvodi je u iluzornu stvarnost i reprogramiranje. Hommage Metropolisu i utjelovljenje robota završava kad postaje dualistički inicijat. ‘Agent spavač’ u ikonografiji Mickey Mousea MK programa obračunava s dečkom kojem je ispala iz naručja. Redatelj spota je Jonas Åkerlund.

Aluzije na film ‘Metropolis’ vidimo i na naslovnici drugog albuma ‘The Fame Monster’, a Gaga se između albuma posvetila i photosessionu u masonskoj loži gdje se slika između stupova Boaza i Yachina, kao i na tronu dok se u brojnim drugim naslikavanjima uprizorila s ‘Janus’ maskom, Baphomet rogovima i brojnim transhumanističkim igrama. Reprogramiranje uz neodekadentski stil i nadrealizam vidimo u singlu ‘Bad Romance’. Slična priča kao i ‘Paparazzi’ je i u ‘Telephone’ gdje beživotna ljuštura ‘agenta spavača’ ubija bivšeg ljubavnika uz konstantno bljeskanje. MK ULTRA robovanje prikazano je u ‘Alejandro’ paralelno uz prikaz utiskivanja tabua u podsvijest radi lakšeg traumatiziranja subjekta i seksualno-religijske provokacije.

Gaga očito gaji veliku ljubav prema vojnom kondicioniranju pa su ogledala, sanatoriji i ‘Sucker Punch’ retorika prisutni i u ‘Dance in the Dark’. Sljedeći album s istoimenom uspješnicom ‘Born This Way’ otvara kartu prema transhumanističkoj ideji androgenog čovjeka. Redatelj spota je Nick Knight, bliski suradnik od pokojnog modnog maga Alexandera McQueena (nešto kasnije bit će riječi i o njemu, op.a.). Već je otvaranje spota kontroverzno zbog jednoroga koji simbolizira Kristovu svijest i ujedinjenje suprotnosti. Roza trokut se pak koristi kao simbol homoseksualne zajednice i ova fuzija bi se mogla protumačiti kao stvorenje androgene podvrste. Rođenje te vrste po Gaginoj naraciji odvija se na ‘Government-Owned Alien Territory’ (tuđinskom teritoriju pod jurisdikcijom Vlade) no kada pogledamo skraćenicu, uviđamo pravu ideju (G.O.A.T., ‘Koza/Jarac’). Iz tog ‘jajeta’ izlaze leptiri Monarch koji predstavljaju MK ULTRA programiranje i dobivamo tisuće praznih Gaga glava. Nad njima vlada velika lubanja, a lirika pjesme govori o ‘It doesn’t matter if you love him, or capital H-I-M… A different lover is not a sin, Believe capital H-I-M (hey, hey, hey)’ (‘Nema veze voliš li ga, H-I-M… Drugi ljubavnik nije grijeh, vjeruj u H-I-M). Sve ovo ne bi bilo čudno da H-I-M u sotonističkom žargonu ne označava ‘His Infernal Majesty’ (‘Njegovo pakleno visočanstvo’). Na kraju spota se hibridni kostur-čovjek nalazi u nacističkom trokutu s gay bojama što samo po sebi implicira ideologiju i nova vrsta je rođena. Judu. Sve je dodatno potencirano s Horus/Izida/Oziris/Seth simbolikom.

Prepoznatljivi transhumanistički spoj s MK programiranjem i višestrukim ličnostima vidimo u ‘Yoü And I’, a sanatorijsko koketiranje s ‘Crnim labudom’ i zatočenim ličnostima prikazano je u ‘Marry the Night’. Ista simbolika labuda uz rađanje iz čarobnjakovog šešira ovjekovječeno je s novim albumom i spotom za ‘Applause’. Tu se vrlo jasno vidi povezanost svih Gaginih video ostvarenja unatoč velikom broju različitih autora što može uputiti ka istoj idejnoj autorskoj ruci. Posljednja pjesma s albuma ‘Artpop’ je i maksima toliko spominjanog Crowleya ‘Do What U Want’ i sasvim je moguće da nam odaje upravo tu skrivenu ideologiju iza čitavog opusa.

Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...