Iz TZ Grada pozivaju sve zainteresirane da se uključe u projekt promicanja pred i posezone na području Zadra!

Kako je jedan od ključnih zadataka Hrvatske turističke zajednice pokretanje marketinškog koncepta promicanja turističkog prometa u razdoblju pred i posezone (PPS koncept), a ujedno i jedan od strateških marketinških ciljeva ukupnog hrvatskog turizma, sukladno odrednicama Programa rada za 2014. i novog Strateškog marketinškog plana, izrađen je PPS koncept promicanja turističkog prometa u razdoblju posezone 2014. godine.

S ciljem kvalitetnijeg razvoja cijelog PPS koncepta koji osim razvoja PPS destinacija, obuhvaća i razvoj PPS doživljaja i PPS tvrtki, u posezoni 2014. godine provest će se pilot projekt za izbor PPS destinacija. Razdoblje posezone samostalno utvrđuje svaka destinacija koja se kandidira, s time da posezona mora obuhvatiti razdoblje najmanje od 1. rujna do 15. listopada 2014.

Nastavno na navedeno, Hrvatska turistička zajednica putem Javnog poziva odabrat će 15 destinacija kojima će se dodijeliti oznaka PPS destinacije sukladno kriterijima i uvjetima Javnog poziva.

Za potencijalnu PPS destinaciju u pilot projektu za posezonu 2014. godine mogu se kandidirati sve destinacije koje su dostupne ciljanim geo tržištima i to destinacije u dosegu zračne luke koje u PPS razdoblju imaju direktne zračne linije iz inozemstva s ukupnim vremenom putovanja manjim od šest sati, te destinacije do kojih vrijeme putovanja cestovnim/kopnenim prijevozom iz inozemstva traje manje od šest sati.

Odabranim destinacijama koje će sudjelovati u pilot projektu za posezonu 2014. godine i koje će u propisanim rokovima zadovoljiti opće i posebne uvjete Javnog poziva, HTZ će osigurati veću tržišna vidljivost/prepoznatljivost za ciljane segmente kroz dodjelu oznake „PPS destinacija“, članstvo u nacionalnom PPS klubu, isticanje „PPS destinacija“ na posebnoj PPS podstranici na web portalu HTZ-a, organiziranje posebnih prezentacija za turoperatore i turističke agencije, organiziranje posebnih studijskih putovanja za novinare i agente, organiziranje posebne PPS komunikacijske kampanje (PR, offline i online marketing) te ostale marketinške/tržišne aktivnosti HTZ-a.

[pullquote align=”right”]PDF ikonaObrazac prijave za sudjelovanje u programu PPS možete preuzeti klikom na ovu poveznicu… [/pullquote]Ključno je navesti kako se pod PPS konceptom podrazumijeva razvoj atraktivne i konkurentne destinacijske ponude s dodanom vrijednošću u razdoblju pred i posezone koja će pozicionirati Hrvatsku kao zemlju koja izvan glavne turističke sezone nudi posebne, autentične i privlačne turističke proizvode, dostupne cestovnim i/ili zračnim prijevozom, zatim, kreirati nove motive dolaska i proizvode za različite potrošačke segmente i tržište posebnih interesa, prilagođene preferencijama kupaca u PPS razdoblje te omogućiti produženje turističke sezone i smanjenje sezonalnosti te povećanje turističkog prometa.

Zaključno, provedba PPS koncepta predviđena je u više faza, s početkom primjene u posezoni 2014. godine. Sustav oznaka pridonijet će boljoj vidljivosti i percepciji turista o Hrvatskoj kao destinaciji s atraktivnom PPS ponudom, ali i osigurati neposrednu korist nositeljima kroz veću vidljivost i prepoznatljivost te lakše tržišno pozicioniranje.

Zadovoljstvo nam je izvijestiti Vas kako je grad Zadar, zajedno s gradom Ninom i općinom Starigrad, uvršten u pilot projekt Hrvatske turističke zajednice s ciljem promicanja turističkog prometa u razdoblju pred i posezone, stoji u dopisu Turističke zajednice Grada Zadra.

Kroz ovaj projekt bit će omogućena destinaciji veća tržišna vidljivost / prepoznatljivost kroz slijedeća prava:

  • članstvo u PPS klubu,
  • neograničeno korištenje znaka „PPS destinacija“ u svim marketinškim i drugim tržišnim aktivnostima HTZ-a,
  • promocija svih prijavljenih subjekata na posebnoj web stranici na razini HTZ-a,
  • u suradnji s HTZ-om organiziranje posebnih prezentacija za tour operatore i turističke agencije,
  • u suradnji s HTZ-om organiziranje posebnih studijskih putovanja za novinare i agente s ciljem promoviranja turističke ponude i smještaja u pred- i posezoni,
  • u suradnji s HTZ-om organiziranje posebnih promotivnih kampanja kroz sve dostupne komunikacijske kanale (PR, offline i online marketing),
  • sudjelovanje u ostalim marketinškim aktivnostima HTZ-e (turistički sajmovi, road shows i dr.)

 

Ukratko, svim smještajnim objektima i gospodarskim subjektima koji se uključe u projekt u zadanom roku te potvrde otvorenost svojih objekata u navedenom razdoblju bit će omogućena povećana tržišna vidljivost i prepoznatljivost kroz PPS projekt na lokalnoj, nacionalnoj i međunarodnoj razini kroz komunikacijske kanale HTZ-a.

Jedan od ključnih uvjeta u svakoj od odabranih PPS destinacija je poslovna aktivnost (otvorenost) 10% smještajnih i 50% od svih ukupno prijavljenih gospodarskih objekata u turizmu iz skupina restorani, barovi, trgovine i ostale uslužne djelatnosti u razdoblju posezone, odnosno u razdoblju 01.09. do 25.10.2014. Svaki subjekt koji planira biti otvoren u tom razdoblju potpisom Izjave u prilogu potvrđuje sudjelovanje u PPS projektu. Ukoliko se ne ispuni potreban broj otvorenih turističkih subjekata u navedenom periodu destinacija neće moći sudjelovati u nacionalnom projektu.

Nadamo se da ćete prepoznati važnost ovog projekta i prepoznati njegove prednosti te Vas pozivamo da se uključite na način da najkasnije do PONEDJELJKA, 25.08.2014. u ured Turističke zajednice grada Zadra dostavite popunjenu i potpisanu Izjavu o otvorenosti Vašeg objekta u definiranom razdoblju posezone (01.09.-25.10.2014.) sa svim traženim podacima (naziv, adresa, telefon, web, mail, kapacitet).

Molimo da navedenu izjavu dostavite osobno, putem faxa na broj 023/211-781 ili e-mail [email protected].

Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...