Zaboravite 8-satno radno vrijeme! Evo koliko biste točno trebali raditi

Ako imate problema s nadređenima zbog učestalih pauzaili vam kolege prigovaraju što svako toliko protegnete noge po uredu, uputite ih na istraživanje tvrtke  Draugiem Group koja se bavi društvenim mrežama.

Koristeći aplikaciju DeskTime, proveli  su eksperiment kako bi utvrdili koje to navike imaju njihovi najučinkovitiji zaposlenici.

Utvrdili su da zaposlenici koji ulaze u top 10 posto najučinkovitijih nisu oni koji ostaju raditi prekovremeno. Štoviše, najučinkovitijima su se pokazali oni koji nisu radili  (vremenski) ništa više nego ostali pa čak niti punih osam sati, već su stalno bili na pauzi.

Konkretno, nakon svake 52 minute posla bili su 17 minuta na pauzi.

Čini se kako formula za učinkovitost nije raditi dulje, nego raditi pametnije s učestalim pauzama. Kao da smo to podsvjesno i znali.

Zaposlenici koji su davali najbolje rezultate te 52 minute nisu se izvlačili nego su davali sve od sebe i intenzivno se posvećivali poslu, a tijekom odmora su dopuštali da im se um opusti i obnovi kako bi bili spremni za novu radnu rundu. Za potpuni odmor bitno je tih 17 minuta provesti dalje od kompjutora, znači, ne provjeravati e-poštu, ne gledati filmiće na YouTubeu, već razgovarati s kolegama, prošetati oko ureda, pročitati koje poglavlje knjige.

Stručnjaci savjetuju poduzeti sljedeće korake:

  • Napravite raspored i u idealnom slučaju odredite da ćete uzeti pauzu svake 52 minute,
  • navinite alarm da vas podsjeti da je vrijeme za pauzu, ali i za povratak s pauze,
  • složite realističnu listu poslova koje morate obaviti,
  • odredite koji su vam prioriteti, a ostale stvari koje iskrsnu obavite poslije.
Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...