Čak 40 posto mobilnih korisnika planira promijeniti operatora. Hoćete li i vi?

Jesu li korisnici mobitela zadovoljni operatorima i čime je uvjetovana lojalnost pojedinom operatoru? Ispitala je to tradicionalna Studija privlačenja i zadržavanja korisnika Nokia Networksa na globalno reprezentativnom uzorku. U ovogodišnjoj jubilarnoj, desetoj po redu studiji sudjelovalo je 12 tisuća korisnika iz 11 svjetskih zemalja.

Udio naprednih korisnika, a to su oni koji se barem dva puta tjedno služe kompleksnijim uslugama poput, preuzimanja i slanja datoteka, financijskih transakcija i internetskog pretraživanja, u ovoj godini iznosi čak 69 posto (na zrelim tržištima njihov udio raste na 75 posto), a kada se tomu priroda i činjenica da apetiti korisnika za aplikacijama iz godine u godinu samo rastu, jasno je gdje bi trebao biti fokus mobilnih operatora.

A čak 60 posto svjetskih korisnika iskusilo je probleme u služenju mobilnim podatkovnim uslugama i aplikacijama. Slijedom toga, 40 posto njih planira u sljedećih 12 mjeseci promijeniti svog pružatelja mobilnih usluga što je informacija koja bi trebala zabrinuti svakog igrača na tržištu, pokazuje studija.

Uvjeti za vjernost su sljedeći: 41 posto smatra da je obveza operatora da im osigura vrhunsku kvalitetu mreže čak i ako ih to bude stajalo nešto više; 75 posto korisnika misli da je pitanje sigurnosti također u nadležnosti operatora (u slučaju sigurnosnih problema 40 posto njih potražit će alternativnog davatelja usluga); cijene usluga i naplata najvažniji su pojedinačni parametar u procesu zadržavanja korisnika, a operatori koji žele profitirati od prelaska korisnika iz jedne mreže u drugu moraju voditi računa da pri odabiru novog operatora korisnici sve više vjeruju preporukama članova obitelji i prijatelja.

Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...