Priprema se dolazak pobjednika Super Bowla u Hrvatsku

Potez Hrvatske turističke zajednice, koja je iz svog njujorškog ureda poručila da će treneru koji odnese pobjedu u Super Bowlu ponuditi obiteljsko putovanje u domovinu predaka, izazvao je veliko zanimanje medija, a i sam američki Forbes jako ga je pohvalio

Nakon što je trener PatriotsaBill Belichick sa svojom momčadi osvojio Super Bowl, porazivši Seattle Seahawkse koje vodi trener Pete Carroll, po majci podrijetlom iz Dubrovnika, kontaktirali smo s Hrvatskom turističkom zajednicom kako bismo saznali detalje njegovog dolaska.

Dolazak Belichicka i njegove obitelji snosit će HTZ te će podmiriti sve troškove putovanja, a pobjednički trener dobit će priliku istražiti zemlju svojih predaka.

Plan turističkog obilaska dogovarat ćemo s gospodinom Belichickom. Smisao nagrade je da se on lijepo provede u zemlji svojih predaka te da ponese samo pozitivne dojmove iz Hrvatske, poručili su iz HTZ-a.

Kako kažu, plan turističkog obilaska za trenera pobjedničke momčadi na Super Bowlu dogovarat će s njim.

Sigurno je da ćemo sugerirati i predložiti obilazak nekih destinacija, odnosno da ćemo biti na raspolaganju u organizacijskom i savjetodavnom smislu. Program obuhvaća obilazak nekoliko destinacija u trajanju od sedam dana, objašnjavaju u HTZ-u.

Treneru kluba koji je izgubio u finalu Super Bowla, Peteu Carrollu, također hrvatskog podrijetla, nisu ponudili posjet.

Koncept je od početka bio zamišljen na način da prati duh natjecanja, odnosno da poziv u posjet Hrvatskoj dobiva samo trener pobjednik i za sada nećemo izlaziti iz tih okvira, kažu iz HTZ-a. Belichick je već putem službenog priopćenja pozvan da se javi u ured, a proaktivnu komunikaciju vodi direktorica predstavništva HTZ-a Ina Rodin.

Što se tiče značenja ovog ‘hrvatskog dvoboja’ na Super Bowlu za turističku promociju Hrvatske, iz HTZ-a kažu da je ona nemjerljiva.

Sama činjenica da oba trenera imaju hrvatsko porijeklo nemjerljiva je u promocijskom smislu. NFL Super Bowl najgledaniji je sportski događaj u SAD-u i treći najgledaniji sportski događaj na svijetu, a 30-ak sekundi reklamiranja stoji 4,5 milijuna dolara. Sustav HTZ-a je napravio odličan posao jer je Hrvatska ovih dana bila česta tema u američkim medijima, a oni su samu utakmicu finala naslovili ‘Battle of Croatia’.

Ovim posjetom želimo zaokružiti našu promocijsku priču u koju su cijelo vrijeme bile uključene i društvene mreže. Sigurno je to da je Hrvatska sada još više prepoznatljiva kao turistička destinacija na američkom tržištu. Sigurno je kako će trenera Belichicka dočekati vodeći ljudi iz hrvatskog turističkog sektora te kako će njegov posjet izazvati velik interes hrvatskih medija. Ipak, još je rano govoriti o konkretnim imenima, smatraju u Hrvatskoj turističkoj zajednici.

Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...