Ovo su najbolje aplikacije za e-shopping

MasterCard je predstavio “Mobile Top App Index”, jedinstveni europski indeks mobilnih aplikacija za kupovinu koji prati mobilne aplikacije za kupovinu u 36 europskih zemalja i otkriva različite načine kako ljudi prihvaćaju kupuju u pokretu.

Prepoznavanjem najboljih aplikacija u 19 maloprodajnih kategorija i identificiranjem glavnih trendova u industriji, ovo istraživanje je bacilo svjetlo na promjenjive navike korisnika i programera aplikacija te njihov odnos s trgovcima.

Po ovome indeksu, najbolje aplikacije za kupovinu dolaze s dva glavna tržišta u Europi: Velike Britanije i Njemačke. Od 19 najboljih aplikacija za kupovinu, pet dolazi iz Velike Britanije, pet iz Njemačke i dvije iz Turske.

Velika Britanija i Njemačka nisu samo vodeće u pogledu kvalitete svojih aplikacija, već i po količini aplikacija, budući da obje zemlje imaju preko 70 dostupnih aplikacija za kupovinu. Prosječan broj aplikacija za kupovinu u Europi, po državi, iznosi 30.

Najbolje aplikacije 2015. godine prema kompaniji MasterCard

Argos – Velika Britanija (maloprodaja putem raznih kanala)
BlaBlaCar – Francuska (osobne usluge)
BiTaksi – Turska (taksi)
Booking.com Hotel Reservations Worldwide & Hotel Deals – Nizozemska (smještaj)
Conrad – Njemačka (elektronika i multimedija)
Chocogreets – Švicarska (pokloni i iznenađenja)
easyJet – Velika Britanija (avionske karte)
Lieferheld – Njemačka (dostava hrane)
Mothercare – Velika Britanija (razno)
oBilet – Turska (transport)
pamediakopes.gr – Grčka (odmori)
Parko – Izrael (parking)
Nexto Reader – Poljska (izdavaštvo)
Shpock – Njemačka (online aukcije i oglasi)
Spotlime – Italija (ulaznice za zabavne događaje)
Sixt Rent a Car – Njemačka (automobili i motocikli)
The Body Shop – Velika Britanija (kozmetika)
Tesco – Velika Britanija (prehrambeni proizvodi)
Zalando – Njemačka (odjeća i moda)

Indeks kompanije MasterCard također je pokazao da su europski trgovci na malo i programeri aplikacija trenutačno najviše zainteresirani za sedam maloprodajnih kategorija, unutar kojih se nalazi oko 65 posto aplikacija: dostava hrane, taksi usluge, kupnja karata za javni prijevoz (željeznice, autobusi…), izdavaštvo (knjige, časopisi…), smještaj, parking i ulaznice za zabavne sadržaje (kina, kazališta, festivali, sportska događanja…)

Platne kartice daleko su najpopularniji način plaćanja za vlasnike aplikacija i programere – 52 posto svih aplikacija za kupovinu nudi ovaj oblik plaćanja. Gotovinsko plaćanje prilikom isporuke također je značajno, i dostupno u 36 posto svih aplikacija za kupovinu.

E-novčanici brzo uzimaju zamah – podržava ih 24 posto najboljih aplikacija. Kod aplikacija koje se nalaze u užem izboru, internetska plaćanja karticama i e-novčanicima predstavljaju značajno viši postotak – 82, odnosno 39 posto.

U više od 1.000 testiranih aplikacija, samo je 7,5 posto nudilo prijavljivanje preko društvenih mreža.U grupi aplikacija koje su se našle u užem izboru, ovaj broj se udvostručio. Nešto više od petine ovih aplikacija nudi prijavljivanje preko računa društvenih mreža.

U popisu najbolje rangiranih aplikacija, nekoliko njih se izdvaja od konkurencije. Među njima se nalaze izuzetne ideje ostvarene u praksi – recimo, naručivanje hrane na događanjima, identifikacija i kupnja odjevnih predmeta viđenima na glumcima na televiziji ili plaćanje punjenja električnog automobila u pokretu.

 

Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...