Prve neslužbene informacije: Pukao je prozor na kokpitu, a za nekoliko sekundi se dogodila dekompresija

Posljednji put kontroli leta piloti su se javili u 10:30 sati, poslije toga je zrakoplov počeo gubiti visinu, a u 10:41 je udario u planinu, što znači da jučerašnje informacije o vremenu pada nisu bile točne. Rekli su da vremenski uvjeti bili uobičajeni, ali svejedno se provjerava jesu li utjecali na pad zrakoplova. Francuski istražitelji ne znaju ni razlog polusatne odgode polijetanja iz Barcelone.

Detalji toga će biti otkriveni u koordiniranoj istrazi sa španjolskim istražiteljima. Prve neslužbene informacije kažu kako je prozor na kokpitu pukao, a za nekoliko sekundi se dogodila dekompresija te su piloti s okomitim letom pokušali stabilizirati avion prije nego što su se onesvijestili, rekao je u javljanju uživo iz Pariza za Dnevnik Nove TV reporter Danijel Vrbota.
Direktor francuske agencije za zrakoplovne nesreće, Remi Jouty, rekao je na konferenciji za novinare kako su posljednje riječi zabilježene u kokpitu bile rutinske. Piloti su, naime, samo potvrdili rutu koju su dobili od kontrole leta. Minutu nakon toga počelo je poniranje zrakoplova.

Na mjestu pada zrakoplova pronađena je i druga crna kutija.Točnije, pronađeno je njeno kučište, no ne i sadržaj.

Francuski zrakoplovni stručnjaci zaduženi za istragu o padu Germanwingsova Airbusa A320 uspjeli su “dobiti iskoristive podatke” iz jedne crne kutije u letjelici, ali još nemaju “nikakvo obrazloženje” uzroka katastrofe.

“Upravo smo uspjeli dobiti iskoristive podatke s CVR-a (Cockpit Voice Recorder), rekao je na tiskovnoj konferenciji u srijedu direktor Ureda za istragu i analizu (BEA) Remy Jouty.

Taj snimač podataka o letu pohranjuje sve zvukove iz pilotske kabine i omogućuje da se čuju svi razgovori, ali i svi zvukovi i govor u pilotskoj kabini te eventualni signal za uzbunu.

No istražitelji zasad “nemaju nikakvo obrazloženje” o uzroku nesreće u utorak u kojoj je poginulo 150 ljudi.

“Zasad nemamo nikakvo obrazloženje i tumačenje uzroka poniranja zrakoplova, uzroka njegova kobnog udara u planinu te uzroka zbog kojih nije odgovarao na pokušaje uspostave veze iz zračne kontrole”, istaknuo je direktor BEA-e.

“Zasad nemamo nikakvu pretpostavku o uzrocima”, rekao je, potvrdivši tek da Germanwingsov Airbus nije eksplodirao u zraku i da je “letio do kraja”.

Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...