Jurišić i Stipanović prvi i drugi u Laseru, Fantela i Marenić drugi u 470!

Nikad još nismo na regati Svjetskog kupa imali natjecatelje na prva dva mjesta u jednoj disciplini. Bilo je sjajnih rezultata, iznimnih postignuća, međutim nikad nismo gledali CRO na prvom i CRO na drugom mjestu u jednoj klasi. Dobro, tek je prvi od pet dana regate, ali uzbudljivo je to vidjeti. Puno razloga za zadovoljstvo ima Filip Jurišić, šesto mjesto u prvom plovu dana, pobjeda u drugom su mu po prvi put u njegovoj karijeri donijeli vodstvo u Svjetskom kupu. Bez komentara je zasad naš mladi kormilar, treba prespavati i pokušati ponoviti takav nastup i sutra, u društvu najboljih jedriličara svijeta u Laseru. Mjesto iza je klupski kolega i uzor, olimpijac Tonči Stipanović.

Prvi dan Hyeresa nije prošao bez čekanja i plutanja na moru, ali na kraju dana sa smiješkom idemo doma. Prvi plov sam nakon lošijeg starta odjedrio kako sam planirao kroz lijevu stranu i to se pokazalo dobro, bio sam dobar na prvoj oznaci i napredovao kroz polje, ciljem sam prošao treći. U drugom plovu odličan start i pozicija u prvoj stranici, međutim bio sam malo pohlepan i umjesto da okrenem prvu oznaku četvrti zbog toga sam bio tek oko 30. mjesta. Međutim, do cilja se nisam predavao, trud se isplatio i zauzeo sam osmo mjesto. Super prvi dan – zadovoljan je naravno i Stipanović.

Na 22. mjestu se nalazi Daniel Mihelić.

Odličan prvi dan i za Šimu Fantelu i Igora Marenića u klasi 470, dva treća ulaza i drugo mjesto ukupnog poretka. Bolji od njih danas su bili samo Njemci Gerz/Syzmanski.

Bilo je dosta teško, velike promjene vjetra, dosta čekanja i dva prekinuta plova. Imali smo dva odlična starta, brzina nam je bila dobra i to je to, bez velike mudrosti. Tek je počelo, imamo još puno, idemo iz dana u dan – kazao nam je Igor Marenić.

Nakon duže regatne stanke sezonu u Hyeresu otvaraju u 49er-u Pavle Kostov i Petar Cupać. Sedmo mjesto nakon tri plova, također izvrstan nastup.

Totalno novi format za nas, jedrimo sad svi zajedno, 40 brodova, nama su skupine inače bile po 20ak, i velika je to razlika. Na oznakama je velika gužva, a i uvjeti su danas na moru bili zahtijevni, ali dobro smo se snašli. Kad smo u prvih deset to je to, pogotovo kad znaš da je to 40 najboljih na svijetu i da nema početnika ni slabih posada. Valja biti oprezan, bez problema možeš završiti i pri začelju flote – komentirao je Pavle Kostov.

Poveli su Australci Outterdige/Jensen.

U Finnu nešto skromniji početak naših kormilara. Nakon dva plova 20. je Milan Vujasinović, 31. Ivan Kljaković Gašpić. Prvo mjesto zauzima Novozelanđanin Andrew Murdoch. Boljem nastavku natjecanja nada se i Tina Mihelić u Laser Radialu, zasad je 36. Vodi Španjolka Alicia Cebrian. Među daskašima na 28. mjestu je Luka Mratović, prvi je Kinez Aichen Wang.

Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi