Promidžbena inicijativa HTZ-a

Dašak Hrvatske u Londonu

Arhiva, ilustracija

Zahvaljujući promidžbenoj inicijativi Hrvatske turističke zajednice pod nazivom „We’ll see you in Croatia“  Londonjani su imali priliku nakratko pobjeći od sumorne svakodnevnice i užurbanog tempa života te nakratko iskusiti Hrvatsku, ne napuštajući svoj grad. Cilj ovog događanja bio je privući goste pokazujući im tek djelić onog što ih čeka kad posjete Hrvatsku.

Na štandu kod poznatog Mramornog luka u Londonu uz pomoć CGI tehnologije znatiželjnici su virutalno otputovali do prekrasnih hrvatskih plaža, jedrili Jadranom i prošetali se bajkovitim planinama naše domovine. Dok su romantici uživali u pogledu na zalazak Sunca, neki su se čak fotografirali pred crkvom sv. Donata, a sve bez da su na trenutak otišli iz Londona.

Kako bi virtualni san pretvorili u stvarnost, oduševljeni su posjetitelji štanda fotografiranjem za razglednicu pred projekcijom ušli u nagradno izvlačenje. Nagrada je, prigodno, plaćen sedmodnevni put u Hrvatsku za dvije osobe, prenose CroatiaWeek i britanski Event.

Uopće ne sumnjamo da će sretni dobitnici još jednom ostati bez daha kada uživo iskuse sve ljepote koje im naša mala zemlja ima ponuditi.

Ostavi komentar koristeći Facebook

Tagovi:


 

Listen on Online Radio Box!

Svira(lo) na Anteni Zadar 97,2

Listen on Online Radio Box!

10 najemitiranijih na Anteni Zadar