Za udruženo oglašavanje na web-stranicama Ryanaira u 2016. godini sredstva smanjena za 70 posto

Izvanredna sjednica Turističkog vijeća Turističke zajednice Zadarske županije održana je jučer bez najave medijima, u proširenom sastavu, zajedno s ključnim gospodarskim subjektima Zadarske županije u Kapetanskom klubu “Ilirija – Marina Kornati”u Biogradu.

Što je razlog zatvorenoj sjednici za medije ne bismo htjeli kalkulirati, pa su informacije u daljnjem tekstu zapravo podaci iz službenog priopćenja TZ Zadarske županije.

A u njemu kaže, kako su na sjednici razmatrane najavljene izmjene u modelima udruženog oglašavanja Hrvatske turističke zajednice u 2016. godini i novi programi HTZ-a “Posebni promotivni i drugi strateški projekti”. Razgovaralo se o strateškom usmjerenju turizma Zadarske županije kao turističke destinacije, o učinkovitosti dosadašnjih modela udruženog oglašavanja te o postignutim efektima dosadašnje provedbe.

Novi modeli usvojeni za 2016. godinu ukazuju na smanjenje sredstava za Modele I-V sa 73 na 43 milijuna kuna te posljedično ograničenje mogućnosti TZ Zadarske županije za povlačenja sredstava za udruženo oglašavanje na web-stranicama Ryanaira na samo 30% od iznosa odobrenog za 2015. godinu.

Nadalje na zatvorenoj sjednici je, kažu, zaključeno kako novi modeli zajedno s novim programima pod nazivom “Posebni promotivni i drugi strateški projekti” ne potiču upravo one kojima je poticaj najpotrebniji s obzirom na statistiku koja definira sredstva, kako se zaobilazi interes i opredjeljenje destinacije te naši jaki segmenti – kamping i nautika, te kako se ne smije zanemariti da se smanjivanjem iznosa udruženog oglašavanja ugrožava projekt oglašavanja putem web stranica avio-prijevoznika koji, s ključnih tržišta i iz nacionalne perspektive, dovodi 150.000 putnika putem više od 1000 letova od travnja do studenog, koji prosječno dnevno troše preko 120 eura.

U službenom priopćenju sa zatvorene izvanredne sjednice, zaključeno je kako se radi o trenucima krucijalnim za daljnji razvoj naše destinacije u cjelini. Zato je bilo iznimno bitno razmotriti najefikasniji način povlačenja sredstava koja su im na raspolaganju u vidu udruženog oglašavanja, te ih mjeriti u one programe koji će polučiti najbolje učinke za cijelu destinaciju i sve gospodarske subjekte u njoj. Svi dionici založili su se da zajedničkim naporima i jačom sinergijom možemo ostvariti rezultate.

Nakon sjednice sudionici su nazočili otvaranju “Ville Primorje” koju je “Ilirija” preuredila u vrlo reprezentativan objekt s 4 zvjezdice te time dodatno obogatila turističku ponudu Biograda i Zadarske županije.

Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...