Hitno trebate majstora? Hrvatski Telekom će vam ga poslati za 45 minuta

Pretplatnicima mobilnih usluga Hrvatskog Telekoma na raspolaganju je nova opcija ‘Pomoć u kući’ koja osigurava organizaciju i rješavanje problema u kućanstvu u slučaju hitnosti.

Dovest će vam majstora (vodoinstalatera, stolara, staklara, bravara, električara) u roku od 45 minuta, na području cijele Hrvatske, 24 sata dnevno 365 dana u godini.

Hitnim slučajem za ‘Pomoć u kući’ smatra se iznenadni i neočekivani događaj koji je rezultirao oštećenjem, odnosno uništenjem imovine korisnika i čija hitna sanacija je nužna. Konkretno, obuhvaćene su usluge sanacija vodovodnih i kanalizacijskih cijevi, električnih instalacija, brave ili omogućavanje otvaranja vrata, sanacija stakla te stolarski radovi.

Troškove dijelova, opreme i ostalih materijala potrebnih za popravak oštećenja korisnik snosi osobno u svakom pojedinom slučaju, prema tržišnom cjeniku i stvarnoj cijeni tih dijelova i materijala. Sve druge usluge koje korisnik zatraži prilikom intervencije, a nisu obuhvaćene ovom opcijom, plaćaju se izravno službeniku ORYX Grupe prema važećem cjeniku usluga.

Opcija je bez naknade dostupna korisnicima Najboljih tarifa ‘Pričam’, ‘Surfam, ‘Imam sve’, ‘Premium’ i ‘Tarifa za mlade’, ‘Mobile Net 7 GB’ i ‘Mobile Net 25GB’. Dovoljno ih je samo aktivirati. Za ostale pretplatnike cijena je 12 kuna mjesečno. HT ovu opciju nudi u suradnji s ORYX Grupom koja je ujedno i pružatelj usluge.

Opciju ‘Pomoć u kući’ jednostavno ćete aktivirati i deaktivira putem web portala Moj Telekom, u T-Centru, kod prodajnih partnera te pozivom korisničkoj podršci. Sve usluge možete koristiti 48 sati nakon primitka SMS poruke o aktivaciji.

Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...